رشید مظاهری دربی را از دست میدهد؟

به گزارش مجله سلنا، یکی از نگرانی های عظیم محمود فکری این است که با حکم کمیته اخلاق رشید مظاهری دربی را از دست بدهد.

رشید مظاهری دربی را از دست میدهد؟

هفته قبل بود که کمیته اخلاق پرونده رشید مظاهری که مربوط به دوران حضورش در تبریز بود را آنالیز کرد و حکم به محرومیت 2 جلسه ای رشید مظاهری داد و از آن جایی که در حکم آمده تا 7 روز این حکم قابل تجدید نظر خواهی است بلافاصله وکیل رشید و باشگاه استقلال روی حکم اعتراض زدند. اعتراضی که باعث شد تا این دروازه بان ملی پوش بتواند مجوز بازی مقابل صنعت نفت آبادان را دریافت کند. قرار بود جلسه رسیدگی به پرونده مظاهری چهارشنبه هفته قبل برگزار گردد، اما این جلسه به تعویق افتاد.

با این حساب هنوز حکمی صادر نشده و بی شک رشید مظاهری در بازی با شهر خودرو هم دروازه بان اصلی استقلال خواهد بود. اما موضوع این است که ممکن است کمیته اخلاق هر لحظه حکم محرومیت دو جلسه ای مظاهری را صادر و اعلام کند که اگر این اتفاق رخ دهد، محتمل است مظاهری دربی عظیم را از دست بدهد. به هرحال اگر کمیته اخلاق اعتراض مظاهری را بپذیرد محرومیت او تعلیقی می گردد، اما در غیر این صورت هر زمان که حکم محرومیت دو هفته ای این دروازه بان به اجرا در بیاید، این بازیکن حق حضور در دو بازی استقلال را نخواهد داشت.

نگاهی به برنامه مسابقات نشان می دهد استقلال در هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن و پرسپولیس می رود و چه حکم محرومیت قبل از بازی با ذوب آهن و چه بعد از آن اعلام گردد و مظاهری محروم گردد، او دربی را از دست می دهد.

حال باید صبر کرد و دید رشید مظاهری اصلا محروم می گردد یا نه؟

منبع:طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1322

به "رشید مظاهری دربی را از دست میدهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشید مظاهری دربی را از دست میدهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید