برطرف اختلال سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری تا ساعاتی دیگر

به گزارش مجله سلنا، با توجه به شروع ثبت نام وام ضروری 30میلیون تومانی از صبح امروز سایت ثبت نام اینترنتی با اختلال روبرو شده است.

برطرف اختلال سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری تا ساعاتی دیگر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام نمود، ضمن پوزش از متقاضیان ثبت نام این تسهیلات و تاکید اینکه همکاران این صندوق با اختصاص سرور های تازه درحال برطرف اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند، به اطلاع میرساند از آنجایی که مهلت ثبت نام وام ضروری 30 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه 28اسفندماه ادامه خواهد داشت، بازنشستگان عزیز می توانند در کمال آرامش تا انتها دوره معین شده یعنی تا 28اسفندماه نسبت به ثبت نام این تسهیلات اقدام نمایند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی عزیزان بازنشسته هیچگونه اثری در آنالیز شرایط متقاضیان و معین واجدین شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

ضمناً، ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و به وسیله درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده به وسیله تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت 23روزه (6 تا 28 اسفندماه 1401) معین شده است.

لازم به ذکر است، این تسهیلات به متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن ها کمتر از یک سال گذشته باشد، وراث ذکوری که تا سه سال آینده از فهرست وظیفه بگیری حذف می شوند، متقاضیانی که حکم ترمیم امسال برای آنان صادر نگردیده است تعلق نمی گیرد. ضمناً فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید؛ بنابراین خواهشمند است متقاضیان محترم پیش از ثبت نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت تقاضا نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2345

به "برطرف اختلال سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری تا ساعاتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف اختلال سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری تا ساعاتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید