سخنرانی ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی

به گزارش مجله سلنا، مقام های کاخ سفید می گویند، در حال برنامه ریزی برای ایراد سخنرانی رئیس جمهوری آمریکا با موضوع مسائل مرتبط با نژاد و وحدت ملی هستند.

سخنرانی ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی

به نقل از خبرگزاری شبکه خبری سی ان ان، در روزها و هفته های گذشته آمریکا شاهد اعتراضات گسترده مردمی در واکنش به کشته شدن جرج فلوید، چهره سیاه پوست توسط پلیس بوده است. این اعتراضات تبعیض نژادی در ایالات متحده را بیش از بیش برجسته ساخته و مقام های دولت واشنگتن را در این زمینه به طور مضاعف به چالش کشیده است.

در چنین شرایطی، مقام های کاخ سفید در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای ایراد سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هستند. گفته شده است که این سخنرانی به مسائل نژادی و وحدت ملی مرتبط خواهد بود.

بن کارسن، وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان به سخنرانی آینده ترامپ اشاره کرده و یک مقام ارشد دولت واشنگتن نیز گفته است که ایراد این سخنرانی به طور جدی در حال بررسی است.

این سخنرانی در حالی برنامه ریزی می شود که واکنش ترامپ در قبال کشته شدن فلوید و سکوت وی در خصوص چالش های شدید مرتبط با نژادپرستی، انتقادهای بسیاری را علیه او در پی داشته و به اعتراضات دامن زده است.

کارسن در مصاحبه خود شرح داد: رئیس جمهوری آمریکا طی روزهای آینده موضوع قتل فلوید را بیشتر مورد توجه قرار خواهد داد.

وی گفت: معتقدم شما طی این هفته در این باره جزئیات بیشتری از رئیس جمهوری خواهید شنید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 993

به "سخنرانی ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید