سوریان: مدال های کشتی به کاروان ایران یاری می نماید

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: فرنگی کار کشتی کشورمان گفت: مدال های کشتی می تواند به کاروان ورزشی ایران یاری شایانی کند و امیدوارم مانند گوانجو 4 مدال طلای فرنگی و 3 مدال آزاد در این دوره هم کسب کنیم.

سوریان: مدال های کشتی به کاروان ایران یاری می نماید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اینچئون، حمید سوریان که در سالن وزنه برداری مسابقات آسیایی حضور داشت، گفت: مدال های کشتی می تواند به کاروان ورزشی ایران یاری شایانی کند و امیدوارم مانند گوانجو 4 مدال طلای فرنگی و 3 مدال آزاد در این دوره هم کسب گردد. امیدواری ما برای کسب مدال در سنگین وزن فرنگی زیاد است.

وی ادامه داد: باید تمام تمرکز ما برای این رقابت ها باشد. مسابقات دنیای مربوط به 10 روز گذشته است و باید الان توجه ما به بازی های آسیایی باشد. همه کشورها در این مسابقات برای کسب مدال آمده اند و سطح رقابت ها بسیار بالاست.

قهرمان المپیک و دنیا عنوان نمود: هدف اصلی من المپیک 2016 ریو است و امیدوارم بتوانم در آن مسابقات نیز پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم. دلیل عدم حضورم در این رقابت ها نزدیکی بین دو مسابقه دنیای و آسیایی و وزن کم کردن زیاد بود که کادرفنی به این نتیجه رسید که تیم ملی در این مسابقات در هفت وزن که قانونی است شرکت کند و در وزن من نماینده ای از ایران نخواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 267

به "سوریان: مدال های کشتی به کاروان ایران یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: مدال های کشتی به کاروان ایران یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید