ضریب اشغال هتل های کردستان به صفر رسید

به گزارش مجله سلنا، رئیس جامعه هتلداران کردستان گفت: درصد اشغال هتل های استان در ایام تعطیلات نوروز سال جاری صفر بوده و تقریباً هیچ مسافری در هتل های استان اقامت نداشته است.

ضریب اشغال هتل های کردستان به صفر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، عبدالحمید حمیدی امروز پنجشنبه 7 فروردین 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز 99، هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرهای استان که تعداد آن ها 58 واحد است، پذیرای هیچ مسافری نبوده اند.

او بابیان اینکه مراکز اقامتی استان کردستان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند، توضیح داد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از هیچ گونه مشکل اساسی در این خصوص در مراکز اقامتی استان گزارش نشده است.

رئیس جامعه هتلداران کردستان با اشاره به اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل گردد، اضافه کرد: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با جدیت با مراکز متخلف برخورد نموده و به همین دلیل شاهد پلمب 56 واحد متخلف طی این مدت در استان بودیم.

او با اشاره به کاهش سفرها در نوروز سال جاری، گفت: قاعدتاً سفر در فرهنگ ایرانیان از دیرباز بوده و هست، امیدواریم با غلبه بر این ویروس و برنامه ریزی مناسب مجدداً شاهد رونق شکوفایی صنعت گردشگری ایران باشیم.

حمیدی در ادامه با اعلام آمادگی کامل مراکز اقامتی استان برای استقبال و پذیرایی از گردشگران ورودی به استان پس از نابودی ویروس کرونا گفت: برنامه ریزی های لازم برای خلق سفرهای خاطره انگیز برای مسافرانی که به کردستان خواهند کرد انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 834

به "ضریب اشغال هتل های کردستان به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب اشغال هتل های کردستان به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید