عذاب وجدان نداریم، بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود

به گزارش مجله سلنا، پدر و مادر بابک خرمدین صبح امروز در جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی حاضر شدند.

عذاب وجدان نداریم، بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود

به گزارش خبرنگاران، پدر خرمدین در جلسه بازپرسی صبح امروز در دادسرای جنایی گفت: هیچ کس به اندازه من مطالعه نکرده است. 17 سال شبانه روزی تنها مشغولیت من خواندن کتاب بود و از زمانی هم که کرونا آمده، خانه ام 3 ماه در چمخاله و بقیه در خانه، تمام خاطراتم را پاک نویس کردم و از پنج سالگی تا الان که 81 ساله ام همه را نوشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که این همه شخصیت های تاریخی چرا به سمت بابک خرمدین رفتید؟ گفت: بخاطر اینکه ضد عرب بود. به دلیل اینکه عرب ها آن زمان در ایران بودند و 270 سال بر ما حکومت کردند. نهضت از زمان ابومسلم آغاز شد. نهضت ابومسلم پنج سال بود. نهضت بابک 22 سال بود. بابک 22 سال با اعراب جنگید و این سبب شد که توانستیم اعراب را از ایران پاک و مقدس بیرون کنیم.

وی در پاسخ به سوال قاضی شهریاری که پرسید شما خودتان اهل نماز هستید؟ گفت: من از 9 سالگی نماز و روزه ام ترک نشد و تا 18 و 19 سال پیش که جراحی پروستات انجام دادم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با عرب ها مشکل دارید؟ گفت: من با عرب ها مشکل دارم. دوستشان ندارم. قدرت داشته باشم کل عرب ها را از بین می برم.

قاضی شهریاری به پدر بابک خرمدین گفت: خیلی از بزرگان دین ما عرب هستند.

پدر بابک خرمدین گفت: من ائمه اطهار را می پرستم، دوستشان دارم و پیرو مکتب علی و محمد هستم. به خاطر همین، حضرت علی می گوید بهترین سرمایه یک انسان فرزند نیک است منتها فرزندان من 17 سال زمانی که دانشگاه رفتند بالاسرشان نبودم و خانمم با پنج کلاس نمی توانست آن طور که شایسته است جای من را پر کند.

پدر بابک خرمدین گفت: از هیچ کدام از قتل هایی که کردم عذاب وجدان ندارم. کابوسی به سراغم نمی آمد چون احساس گناهی نمی کردم و کسانی را که کُشتم فساد اخلاقی بالایی داشتند.

مادر بابک خرمدین نیز در دادسرای جنایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه شما بابت هر قتلی که بود ناراحت نمی شدید؟ گفت: اصلا ناراحت نیستم چون خیلی من زجر کشیدم و از دستشان اذیت شدم. کدام مادری راضی می گردد بچه اش را بکشد.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سوال همه این است که چطور یک مادر راضی به قتل شده؟ گفت: راضی شده دیگر. اصلا هم ناراحت نیستم.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر برگردید به قبل همین کار می کنید ؟ گفت: بله. البته اگر خوب و مهربان باشند نه این کار نمی کنم. اصلا بابک من را می گرفت می زد. رویم نمی گردد بگویم با من چه کار می کرد.

وی درباره پاسخ به این سوال که رابطه تان با شوهرتان خوب است؟ گفت: شوهرم خیلی هم خوب است. اینکه شوهرم من را بگیرد بزند یا فحش های بد بدهد، نه! اصلا این طور نیست.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اول پیشنهاد قتل را چه کسی می داد؟ گفت: دوتایی باهم و شریکی بود. شوهرم گفت و من هم گفتم باشد. یعنی باهم قبول کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کردید لو برود؟ گفت: نه خودمان صبح گفتیم برویم پاسگاه بگوییم بابک را کشتیم. شوهرم این طوری گفت. می خواستیم بیاییم که ماموران آمدند.

مادر بابک خرمدین در پاسخ به این سوال که چرا موارد قبلی را نگفتید؟ گفت: قبلی ها را دیگر نگفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که چون بابک در جریان بود و ممکن است برود به پلیس بگوید این طور شده است؟ گفت: نه بابک اصلا برایش مهم نبود.

وی درباره اینکه آیا بابک نمی گفت خواهرم کجاست؟ گفت: برایش مهم نبود. نپرسید. او فهمیده بود. می گفت آرزو نه زنگ می زند، نه خبری ازش هست، نکند بلایی سر آرزو آمده و کشته شده. اینها را می گفت ولی هیچ چیز دیگر برایش مهم نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1785

به "عذاب وجدان نداریم، بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذاب وجدان نداریم، بابک ماجرای قتل خواهرش را فهمیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید