عیسایی: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب به ضرر این رشته خواهد بود

به گزارش مجله سلنا، مسئول کمیته های هیئت گلف استان تهران گفت: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب، قطعا باعث می گردد ورزش گلف و زیر مجموعه های آن در شهر تهران ضعیف تر شوند.

عیسایی: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب به ضرر این رشته خواهد بود

منیژه عیسایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد دریافت دفتر هیئت گلف تهران و انتقال آن به فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان در مجموعه انقلاب گفت: از سال های دور و نزدیک به دو دهه است که با ورزش گلف و زیر مجموعه های آن آشنایی دارم و در مقاطع زمانی مختلف از دور و نزدیک شاهد روزهای گرم و سرد و فراز و فرودهای این ورزش مفرح و زیبا بوده ام. تنها زمین استاندارد گلف کشور در مجموعه ورزشی انقلاب واقع است که نقطه امید و مرکز تجمع دوست داران این رشته ورزشی است.

وی در ادامه اضافه نمود: علاقمند هستم به مسئله تاریخی اشاره کنم. سال های دور شاهد آن بودیم که ساختمان فدراسیون گلف در مجموعه ورزشی انقلاب قرار داشت و تجهیزات گلف برای تمامی بازیکنان و برای دوره های آموزشی موجود بود که متاسفانه با کم لطفی مسئولین ورزش کشور و مجموعه انقلاب دفتر فدراسیون تعطیل و به مکانی خارج از این مجموعه منتقل شد و پس از آن در مقطعی طولانی ورزش گلف در سراشیبی نهاده شد و بسیار ضعیف شد.

پیشکسوت گلف کشورمان تاکید نمود: خوشبختانه با ورود افراد کارآمد و با درایت مسئولین جدید، گلف در راستا خوبی نهاده شد اما حالا می خواهند همان اتفاق قبلی و تاریخی را برای هیئت گلف تهران در زمانی که در حال پیشرفت روزافزون است، رقم بزنند و تنها دفتر و اتاقی که بسیار کوچک نیز هست و در جوار تنها زمین گلف که متاسفانه به بخش خصوصی واگذار شده است را نیز بگیرند و به مکانی که تعیین نیست منتقل نمایند و آن هم تضمینی ندارد.

مسئول کمیته های هیئت گلف استان تهران در سرانجام گفت: وظیفه خودم می دانم که از بوجود آمدن این اتفاق که قطعا باعث می گردد ورزش گلف و زیر مجموعه های آن در شهر تهران ضعیف تر گردد به هرنحو جلوگیری کنم و از مسئولین مربوطه در اداره کل تربیت بدنی استان تهران و فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران خواهشمندم از این امر جلوگیری بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 692

به "عیسایی: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب به ضرر این رشته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسایی: نبود هیئت گلف تهران در مجموعه انقلاب به ضرر این رشته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید