فائوچی: واکسن کرونا تا انتخابات آمریکا آماده نخواهد شد

به گزارش مجله سلنا، دکتر فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا بیان کرد احتمالا واکسن کرونا تا زمان انتخابات این کشور آماده نخواهد شد.

فائوچی: واکسن کرونا تا انتخابات آمریکا آماده نخواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از نشریه هیل، دکتر آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید در کارگروه مقابله با شیوع کرونا در سخنانی اظهار داشت که احتمالا واکسن کرونا تا روز انتخابات آمریکا آماده نخواهد شد؛ هر چند او ابراز امیدواری کرد واکسنی ایمن و مؤثر تا سرانجام امسال میلادی تهیه گردد.

آنتونی فائوچی در همایش تحقیقات سلامت ملی 2020 آمریکا گفت: تنها راهی که شما می توانید ببینید که این سناریو محقق می گردد، آن است که در مکان های آزمایش های بالینی، تعداد زیادی افراد مبتلا وجود داشته باشند تا بتوانید یک پاسخ کارآمد را زودتر از زمان انتظار دریافت کنید.

او در ادامه اضافه کرد: از این رو بعید است ما پاسخی قطعی تا آن موقع داشته باشیم؛ بلکه احتمال زیاد می رود این مسأله تا سرانجام سال محقق گردد.

طبق اعلام نشریه هیل، هم اکنون سه واکسن در آمریکا در زمان کنونی در حال اجرا آزمایش های بالینی هستند. همچنین شماری از کارشناسان حوزه سلامت کوشش دارند تا واکسنی تا پیش از سرانجام امسال میلادی برای گروه های پُر ریسک مانند سالمندان آماده گردد؛ همچنانکه انتظار می رود توزیع گسترده آن در میانه سال 2021 به انجام برسد.

آنتونی فائوچی همچنین گفت: تعداد (پروژه های) زیادی نامزد (ساخت واکنس کرونا) هستند و به همین سبب است که ما خوشبین هستیم که پیروز خواهیم شد تا یک یا تعداد بیشتری از آن ها تا سرانجام سال 2020 فراهم گردد.

لازم به ذکر است سخنان آنتونی فائوچی، مشاور ارشد کاخ سفید در کارگروه مقابله با شیوع کرونا پس از آن بیان می گردد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به این ادعا که دولت وی تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یک واکسن دست خواهد یافت، ادامه داد.

ترامپ گفته بود: ما قصد داریم تا بزودی به یک واکسن دست یابیم. شاید حتی پیش از یک تاریح واقعا معین. شما می دانید من در مورد چه تاریخی صحبت می کنم..

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در تاریخ سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردد.

شرکت آمریکایی داروسازی فایزر و شرکت آلمانی بایون تک اخیرا تخمین زده بودند که واکسنشان برای تأییدیه های رایج تا نیمه اکتبر یا اوایل نوامبر آماده می گردد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1152

به "فائوچی: واکسن کرونا تا انتخابات آمریکا آماده نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: واکسن کرونا تا انتخابات آمریکا آماده نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید