فدراسیون: اتحادیه جهانی کشتی یکطرفه جام جهانی در ایران را لغو کرد، مستندات را آماده نموده ایم

به گزارش مجله سلنا، به هر حال ما در حال کوشش هستیم و نگرانی ها و دغدغه ها و به نوعی تصورات این عزیزان را به سمت و سوی درست با مستندات راهنمایی می کنیم.

فدراسیون: اتحادیه جهانی کشتی یکطرفه جام جهانی در ایران را لغو کرد، مستندات را آماده نموده ایم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی یک طرفه برگزاری جام جهانی در ایران را لغو کرد.

رنگرز: اتحادیه جهانی کشتی یکطرفه جام جهانی در ایران را لغو کرد/ مستندات را آماده نموده ایم

به گزارش فارس، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی امروز درباره تصمیم مسئولان اتحادیه جهانی کشتی برای لغو برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در ایران شرح داد: روز گذشته کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی در شهر استانبول جلسه گذاشتند و طی نامه ای ضمن تشکر از کوشش های فدراسیون کشتی ایران برای میزبانی، با توجه به یک سری مستنداتی که خودشان ارائه کردند، متقاضی تعویض محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی شدند.

وی اضافه کرد: بعد از این نامه فدراسیون کشتی در ارتباط با عوامل ذی ربط و داخلی و تعامل با فدراسیون کشتی جهانی در کوشش است تا در مورد ضرورت برگزاری رقابت ها در تاریخ مقرر در ایران مستنداتی ارائه کند. تیم ملی کشتی ما در اردو است تیم کوبا هم به این جمع اضافه شده و هر آن چیزی که مقدمات برگزاری ایده آل این رویداد بوده، تمهید شده است. بنابراین عدم برگزاری این رقابت ها در ایران و تعویض محل از نظر ما عملا بدون معنی است.

رنگرز که با برنامه سلام، صبح بخیر صحبت می کرد، ادامه داد: هر آن چیزی که مرتبط با مسئولیت و رسالت فدراسیون کشتی ایران بوده، محقق شده و وقتی فدراسیون جهانی کشتی یک طرفه رقابت ها را لغو می نماید، از این به بعد خارج از اراده و اختیار ما است. به هر حال ما در حال کوشش هستیم و نگرانی ها و دغدغه ها و به نوعی تصورات این عزیزان را به سمت و سوی درست با مستندات راهنمایی می کنیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه گفت: ما هیچ مسئله ای به لحاظ امنیتی و لجستیکی برای برگزاری این مسابقات نداریم. سالن 12 هزار نفری آزادی به بهترین شکل تجهیز شده، جوایز دلاری آماده شده و سه هتل بسیار خوب و ایده آل طبق قوانین جهانی آماده شده و ما این امکان را داریم یکی از باشکوه ترین رقابت های جام جهانی را میزبانی کنیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 543

به "فدراسیون: اتحادیه جهانی کشتی یکطرفه جام جهانی در ایران را لغو کرد، مستندات را آماده نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون: اتحادیه جهانی کشتی یکطرفه جام جهانی در ایران را لغو کرد، مستندات را آماده نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید