مراکز تفریحی آنتالیا

به گزارش مجله سلنا، بهترین مراکز تفریحی آنتالیا

اگر اهل سفر و گشت و گذار هستید سری به کشور ترکیه و آنتالیا بزنید. مراکز تفریحی آنتالیا بسیار زیاد هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود به هر یک از آن ها سر بزنید و از تفریح و گردش در این شهر زیبا لذت ببرید. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

مراکز تفریحی آنتالیا

قبل از سفر خود باید اطلاعات کاملی را درباره مقصد خود داشته باشید تا بتوانید بدون اتلاف وقت از تمام مکان هایی که مدنظر دارید بازدید کنید.

حال قصد ما این است تا شما را با مراکز سرگرمیی آنتالیا آشنا کرده تا اگر قصد سفر به این شهر را داشتید، از گشت و گذار در آن لذت ببرید. اگر مراکز سرگرمیی آنتالیا را به خوبی بشناسید برای یک سفر دلچسب به این شهر ترغیب می شوید. بلیط هواپیما تهران مشهد

کاله ایچی

از کاله ایچی به نام آنتالیا قدیم یاد می گردد. قبل از جنگ جهانی دوم آنتالیا فعلی وجود نداشت و بعد از جنگ شروع به بازسازی آن کردند. کاله ایچی یک منطقه کهن و روستایی می باشد و از زمان عثمانی ها به جای مانده است. معاری آن شگفت انگیز بوده و می تواند چشمان شما را خیره سازد.

تمام متل ها، هتل ها و ساختمان هایی که تازه در کاله ایچی ساخته می شوند باید طبق معماری و بافت قدیمی این محل ساخته شوند. این هتل ها و ساختمان ها ظاهری قدیمی دارند ولی داخلشان کامل لوکس و راحت می باشد.

کاله ایچی از مراکر سرگرمیی آنتالیا است و برای کسانی که علاقه دارند غذاهای ترکی را امتحان کنند مناسب می باشد. غذاهای زیاد و متنوعی در این منطقه وجود دارد که وقتی از خیابان های آن عبور می کنید مشام شما را از بوی خوش غذا ترکی مملو می سازد. خرید ارزان بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

رودخانه ماناوگات

اگر اهل هیجان زیاد هستید به این رودخانه سری بزنید. یکی از مراکز سرگرمیی آنتالیا رودخانه ماناوگات است که بازدیدنمایندگان زیادی را هر ساله پذیرا می باشد. افرادی که به سرگرمیات هیجانی بالا علاقه مندند به این رودخانه خروشان رفته تا ورزش رفتینگ را امتحان کنند.

به این صورت است که پیش از شروع، آموزش های لازم برای رفتینگ به شما داده می گردد. بعد از آن شما آماده می شوید تا طول رودخانه ماناوگات را با قایق طی کنید و از پیچ و خم های این رودخانه و زیبایی های اطراف آن لذت ببرید.

سواحل لارا و کنتیالتی

ممکن نیست به آنتالیا سفر کنید و از سواحل آنتالیا که بسیار زیبا هستند، دیدن نکنید. بیشتر زیبایی آنتالیا به داشتن سواحل تمیز و زیبای آن می باشد. در این شهر دو ساحل وجود دارد یکی لارا و دیگری کنتیالتی. این دو ساحل زیبا مکان های مناسبی برای گذراندن تعطیلات لذت بخش کنار دوستان و یا خانواده می باشند.

از جمله مراکز سرگرمیی آنتالیا که اطراف ساحل قرار دارند، پارک آبی مخصوص بچه ها است . پس اگر با فرزند دلبندتان به این شهر زیبا سفر کردید، او را به این پارک آبی برای سرگرمی ببرید. همچنین خود شما هم می توانید تمام ورزش های آبی مهیج را در کنار این ساحل زیبا تجربه کنید. سرگرمیاتی نظیر جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و سرگرمیات آبی دیگری که برای سرگرمی شما فراهم شده است. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

در ضمنً از پارک دلفین های کنار ساحل هم دیدن کنید. این دلفین های بسیار زیبا شما را برای ساعت ها با هنرنمایی های خود سرگرم می کنند. پس حتما از سواحل لارا و کنتیالتی به نام مراکز سرگرمیی آنتالیا دیدن کنید.

اسکله قدیمی آنتالیا

اگر علاقه دارید تا برای گشت و گذار از قایق استفاده کنید و تور قایق گردی داشته باشید، در طول سفر خود به آنتالیا سری به این اسکله قدیمی بزنید. عمر برخی از موج شکن های آن به زمان سلجوقیان باز می گردد و هم اکنون دوباره بازسازی شده اند.

در این اسکله می توانید قایق تهیه کرده و از گشت و گذار دریایی لذت ببرید. اسکله قدیمی آنتالیا یکی از مراکز سرگرمیی آنتالیا است که علاوه بر قدمت زیاد از مهم ترین آن ها هم به تعداد می رود، زیرا تمام مسافران به مقصد آنتالیا در این اسکله خدمات قایقی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

در اطراف اسکله هم مراکز سرگرمیی وجود دارد همانند رستوران ها و کافه های مختلف که عمر برخی از آن ها بیش از 150 سال است. خرید بلیط هواپیما

امیدواریم اگر به این شهر زیبا سفر می کنید مراکز سرگرمیی آنتالیا را به دقت گشته و از سفر خود به این شهر زیبا لذت فراوان ببرید. مراکز سرگرمیی آنتالیا بسیار زیاد است پس بازه زمانی سفر خود را طولانی مدت در نظر بگیرید تا تمام دیدنی های آنتالیا را از نزدیک ببینید و به گشت و گذار در آنتالیا مشغول شوید. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1924

به "مراکز تفریحی آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تفریحی آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید