فقط یک راه وجود دارد، پرسپولیس با یک غایب بزرگ در داربی؟

به گزارش مجله سلنا، باید صبر کرد و دید رای قطعی کمیته انضباطی در این مورد چیست، اما بعید به نظر می رسد حداقل برای بازی روز شنبه برابر نفت آبادان، به این بازیکن اجازه بازی داده گردد

فقط یک راه وجود دارد، پرسپولیس با یک غایب بزرگ در داربی؟

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده که در بازی با تراکتورسازی کنار جلال حسینی در ترکیب اصلی به میدان رفت، به خاطر درگیری اش با محمد خانزاده با دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانونی از حضور میادین محروم شده است. باید صبر کرد و دید رای قطعی کمیته انضباطی در این مورد چیست، اما بعید به نظر می رسد حداقل برای بازی روز شنبه برابر نفت آبادان، به شجاع اجازه بازی داده گردد. این اما همه ماجرا نیست و شاید محرومیت شجاع حتی تا داربی 17 بهمن هم ادامه داشته باشد.

بعد از داربی رفت شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنانی بود که به خاطر درگیری های آن بازی با حکم کمیته انضباطی دو جلسه از همراهی سرخپوشان محروم شد. او جلسه اول محرومیتش را پشت سر گذاشت و مدیران باشگاه برای بخشش جلسه دوم نامه نوشتند. کمیته استیناف این نامه تجدیدنظرخواهی را خیلی دیر مورد آنالیز قرار داد و صبح روز بازی دوم یعنی ملاقات با پیکان، ادامه محرومیت خلیل زاده را تا انتها فصل به حالت تعلیق درآورد. شجاع اما همان زمان بیان کرد با در نظر دریافت محرومیتش راهی مسافرت شده و اصلا در تهران نیست که بتواند از این بخشش استفاده کند. در نهایت خلیل زاده جلوی پیکان هم بازی نکرد، اما محرومیت تعلیقی در کارنامه او باقی ماند و حالا باید اعمال گردد. حالا که شجاع (به زعم کمیته انضباطی) تخلف جدید انجام داده، یعنی محرومیت تعلیقی قبلی باید به محکومیت جدید او اضافه گردد. بنابراین مثلا اگر کمیته انضباطی او را به خاطر رفتارهایش در بازی با تراکتورسازی یک جلسه محروم کند، محرومیت تعلیقی هم به آن اضافه می گردد و خلیل زاده دو بازی را از دست می دهد. به این ترتیب او قطعا در داربی روز 17 بهمن غایب خواهد بود.

تنها راه رسیدن شجاع به داربی این است که کمیته انضباطی با لغو محرومیت موقت اخیر، مدافع پرسپولیس را بی گناه بداند و یا اینکه مثلا به خاطر اتفاقات اتفاق افتاده، او را فقط با تذکر یا جریمه اقتصادی تنبیه کند. در این صورت تنها همان یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی برای خلیل زاده اعمال خواهد شد. به این ترتیب او ملاقات با نفت آبادان را از دست می دهد و به بازی با استقلال می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 719

به "فقط یک راه وجود دارد، پرسپولیس با یک غایب بزرگ در داربی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط یک راه وجود دارد، پرسپولیس با یک غایب بزرگ در داربی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید