فهرست متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن اعلام شد

به گزارش مجله سلنا، محمود محمودزاده در مورد آخرین شرایط طرح ملی مسکن، اظهار کرد: پالایش ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن به اتمام رسیده که حدود 42 درصد از ثبت نام واجد شرایط نبودند و حدود 140 هزار نفر واجد شرایط بوده اند.

فهرست متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن اعلام شد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی با اعلام این که از 14 بهمن ارسال پیامک برای متقاضیان واجد شرایط شروع می گردد، اضافه کرد: با اتمام پالایش متقاضیان مسکن ملی در همه استان های کشور، فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به ارادت کل راه و شهرسازی استانی، شرکت عمران شهرهای جدید ایران و بنیاد مسکن اعلام شده است.

وی تاکید نمود: بر اساس ابلاغیه ای نیز مقرر شده ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه متقاضیان واجد شرایط را در هر شهر اعلام نمایند و در سامانه درج گردد.

به گزارش تسنیم، معاون وزیر راه و شهرسازی اوایل ماه گذشته با اعلام این که پایش اطلاعات متقاضیان مسکن ملی در بخش فرم ج یعنی سابقه استفاده از تسهیلات دولتی سرانجام یافت و تا نیمه بهمن ماه نتیجه پایش تعیین می گردد، گفته بود: پایش اطلاعات افرادی که در سامانه مسکن ملی ثبت نام نموده اند شروع شده و تا به امروز آنالیز شرایط ثبت نام نمایندگان در بخش فرم ج سرانجام یافته است.

محمودزاده با تاکید بر این که افرادی که قبلا از تسهیلات دولتی استفاده نموده اند نمی توانند در طرح مسکن ملی ثبت نام نمایند، اضافه کرد: رصد و پایش فرم ج ثبت نام شدگان برنامه اقدام ملی مسکن به سرعت و به صورت برخط (آنلاین) انجام می گردد و در صورت قرمز بودن این بند، متقاضی خود به خود از سامانه (سیستم) حذف می گردد.

وی با اعلام اینکه پایش اطلاعات ثبت نام نمایندگان اکنون در سایر بخش ها از جمله سابقه سکونت، افراد تحت تکفل و دیگر موارد در حال آنالیز است ابراز امیدواری کرد تا نیمه بهمن ماه نتیجه پایش نخستین مرحله از ثبت نام متقاضیان مسکن ملی تعیین گردد.

به گفته معان مسکن و ساختمان، پس از این مرحله افراد واجد شرایط برای عقد قرارداد به وسیله پیامک به ادارات راه و شهرسازی یا وزارت راه دعوت می شوند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 667

به "فهرست متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید