قرنطینه بیشتر در ایالتهای استرالیا، از ترس کرونای دلتا

به گزارش مجله سلنا، ایالتهای مختلف استرالیا تدابیر بهداشتی برای کنترل گونه نو ویروس کرونا را در نقاط مختلف این کشور در دستور کار خود قرار داده اند.

قرنطینه بیشتر در ایالتهای استرالیا، از ترس کرونای دلتا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات استرالیایی تمهیدات قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی را برای نقاط بیشتری از این کشور اعمال کردند. این درحالی است که چهار شهر عظیم استرالیا درحال حاضر تحت قرنطینه شدید قرار داشته تا بدین ترتیب مانع از شیوع گونه دلتای ویروس کرونا در این کشور شوند.

تقریبا از هر دو استرالیایی یک نفر باید از خانه خارج نشده درحاالیکه میلیون ها نفر دیگر مجبور به رعایت تدابیر پیشگیرانه و بهداشتی مانند پوشیدن ماسک در اماکن عمومی هستند.

درحالیکه در سیدنی بیش از 5 میلیون نفر تا 9 جولای تحت قرنطینه قرار دارند، استان نیو ساوت ولز 22 مورد داخلی نو مبتلا به کووید-19 را گزارش نموده است.

هرچند بالاترین تعداد مبتلایان شناسایی شده 30 نفر و مربوط به روز یکشنبه بود اما این رقم هم به نسبت دو روز قبل از آن همچنان بالاست.

گلیدی برجیکلیان، نخست وزیر این استان به خبرنگاران در سیدنی گفت: نیو ساوت ولز درحال ثبت نرخ ثابتی از مبتلایان در این مرحله است... اما تا امروز نگرانی ما نسبت به بالا رفتن شدید تعداد مبتلایان اتفاق نیفتاده و ما هم مشخصا می خواهیم شرایط به همین شکل باقی بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1855

به "قرنطینه بیشتر در ایالتهای استرالیا، از ترس کرونای دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه بیشتر در ایالتهای استرالیا، از ترس کرونای دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید