محصول دانش بنیانی که به فکر جیب کشاورزان است

به گزارش مجله سلنا، یکی از شرکت های دانش بنیان پیروز به فراوری محصولی شگرف شده است که می تواند سبب صرفه جویی در هزینه های کشاورزان گردد.

محصول دانش بنیانی که به فکر جیب کشاورزان است

شکری مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار ، درباره محصول دانش بنیانی که شرکت فراوری می کد، اظهار کرد: شرکت ما به صورت خاص محصول مربوط به آبیاری کشاورزی را با قابلیت های جدید روانه بازار نموده است.

وی درباره قابلیت خاص محصول دانش بنیان گفت: این محصولات آبیاری در بستر لوله های نانویی فراوری شده اند که با لوله های قبلی تفاوت بسیاری دارند.

شکری درباره دیگر محصول دانش بنیانی که شرکت او فراوری می نماید، اظهار کرد: از دیگر محصولات دانش بنیان شرکت ما می توان به گلدان هوشمند که به صورت اتوماتیک با تلفن همراه ارتباط برقرار می نماید، اشاره نمود.

: طراحی نرم افزار خدمات عملیات حفاری ایرانی برای اولین بار در دنیا

مدیر یکی از شرکت های دانش بنیان ادامه داد: این محصول با توجه به برنامه تلفن همراهی که دارد به صورت هوشمند کار آبیاری گیاهان را داخل گلدان انجام می دهد.

وی توضیح داد: محصولات نانویی و گلدان هوشمند سبب صرفه جویی در مصرف آب می گردد و به کشاورز یاری بسیاری می نماید.

شیرازی درباره همکاری بین المللی این محصول بیان نمود: با طرف روسیه ای خود قراردادی به ارزش یک میلیون دلار به امضا رسانده ایم و امیدواریم ارزش افزوده این محصول در کشور جاری و ساری گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 208

به "محصول دانش بنیانی که به فکر جیب کشاورزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول دانش بنیانی که به فکر جیب کشاورزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید