مراحل بازسازی خانه توسط شما

به گزارش مجله سلنا، آماده سازی محوطه خانه

تعداد کمی از افراد هستند که با داشتن اطلاعات و مهارت های لازم و کافی واجد شرایط انجام کلیه مراحل ساخت و ساز خانه خود باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل بازسازی خانه توسط شما آشنا شوید. ممکن است بعضی از جنبه های کار را بتوانید انجام دهید، اما تنها با درک تمام فرایندها می توانید تصمیم بگیرید که چه کاری برای مقابله با هر مسئله ای نیاز است که انجام دهید. در صورتی که نیاز به یاری و یا هرگونه مشاوره در زمینه بازسازی ساختمان داشتید، می توانید با تیم تخصصی رویامال تماس بگیرید. اولین مرحله انجام کار آماده سازی محوطه خانه نظیر خالی کردن محیط از وسایل، تعیین کردن فضاهای نیازمند نوسازی و همچنین آماده نمودن نقشه ای از طرح ایده آل تان می باشد.

مراحل بازسازی خانه توسط شما

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اصول اولیه ساخت و ساز

در این مرحله، زمان آن است که به عنوان یکی از مراحل بازسازی خانه توسط شما، برای اجرایی کردن پروژه نوسازی ساختمان و رسیدن به نتیجه مطلوب، اصول اولیه ساخت و ساز را در نظر بگیرید. اولین کار، طراحی نقشه ای برای ساختمان بر اساس اصول و مرزها برای ساخت می باشد. تخمین هزینه بازسازی ساختمان بر اساس قیمت روز و میزان مواد و مصالح مصرفی، در نظر دریافت فضا و تجهیزاتی برای اسکان فعلی کارگران و پیمانکارانی که کارهای شما را انجام می دهند و هماهنگی با شرکت برق برای برق کشی ساختمان و راه انداختن بعضی کارها در فرایند پیشرفت پروژه در مراحل بعدی اولیوت بندی قرار دارند.

اصول اولیه ساخت و ساز

اجرای لوله کشی و خطوط برق

در پیش بردن مراحل بازسازی خانه توسط شما رعایت کردن مواردی بر اساس اصول بازسازی لازم است که بعد از اتمام کار در دریافت گواهی نامه ها و پروانه ساخت دچار مشکل نشوید. پس از پیش رفتن پروژه تا حدود زیادی، نوبت به لوله کشی و خطوط برق می رسد. ابتدا باید لوله کشی توسط فرد متخصص انجام گردد و سپس با یک لایه نهایی از بتن پوشانده گردد. سیم کشی خطوط برق به وسیله کانال های فلزی اجرا گردد و این مورد نیز همانند لوله کشی با لایه ای از بتن پوشانده می گردد.

فضاسازی، اجرای دیوار و سقف

در حال حاضر چارچوب چوب برای کف، دیوارها و سقف ها را می سازند و سپس به نصب پوشش و سقف می پردازند. این کار سرعت قابل توجهی دارد به گونه ای که با استفاده از موارد پیش ساخته نظیر کف پوش، سقف کاذب، پنجره و درب های پیش ساخته و … مراحل بازسازی خانه توسط شما را بتوانید در عرض چند هفته انجام دهید. بر اساس طرح ساختمان مورد نظر یک ترکیب از فریم و فضاسازی از چوب، پارچه مخصوص و یا چسب مخصوص به کار می برید و خانه ایده آل تان را می سازید. بیشترین تغییر در خانه را می توانید توسط نصب سقف کاذب و اجرای دیوار در هر قسمتی از خانه بر اساس اصول مهندسی ساختمان انجام دهید. تیم تخصصی رویمال ارائه دهنده انواع سقف های کاذب می باشد.

منبع: رویا مال
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 859

به "مراحل بازسازی خانه توسط شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل بازسازی خانه توسط شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید