مشارکت دانشگاه صنعتی قم در برطرف مسائل صنعتی استان

به گزارش مجله سلنا، رئیس دانشگاه صنعتی قم به همراه جمعی از کادر دانشگاه به منظور حل مسائل و معضلات صنعتی استان از شرکت پلاستیک مرکز قم بازدید کردند.

مشارکت دانشگاه صنعتی قم در برطرف مسائل صنعتی استان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دکتر رضایی نور، رئیس و دکتر راستی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم به همراه مدیر انجمن کنترل کیفی استان قم و رئیس اتاق بازرگانی این استان از شرکت پلاستیک مرکز قم بازدید کردند.

در این بازدید بخشی از مسائل و معضلات صنعت استان مورد بحث و برررسی نهاده شد؛ از جمله این مسائل کاهش صادرات محصولات صنعتی استان به عراق بود. همچنین صادرات محصولات صنعتی استان به کشور های قطر و عمان مطرح شد که البته می بایست استاندارد های مربوط به صادرات به این کشور ها مورد آنالیز قرار گیرد.

فراوری و بازاریابی قالب های تزریقی و پت در استان با مسائلی روبرو است که مقرر شد دانشگاه صنعتی قم با حضور اساتید و دانشجویان نخبه و فعال با بازاریابی مناسب این محصولات به جامعه هدف و تهیه مجموعه ای از این قالب ها جهت ارائه به صنعتگران، این مشکل صنعت استان را حل نماید.

همچنین مشکل مصرف بالای برق قالب های پت از طریق گرم کردن قالب ها از طریق روغن داغ توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه حل گردد. در انتهای این بازدید مقرر شد که با انعقاد تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی فی مابین دانشگاه صنعتی قم اتاق بازرگانی استان، دانشگاه صنعتی قم در برطرف مسائل و معضلات صنعت استان همکاری لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1536

به "مشارکت دانشگاه صنعتی قم در برطرف مسائل صنعتی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت دانشگاه صنعتی قم در برطرف مسائل صنعتی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید