میراث جاسوسان به پله دوم چاپ رسید

به گزارش مجله سلنا، به گزارش خبرنگاران رمان میراث جاسوسان نوشته جان لوکاره با ترجمه مهدی فیاضی کیا از رمان های خارجی منتشر شده توسط انتشارات چترنگ به چاپ دوم رسید.

میراث جاسوسان به پله دوم چاپ رسید

این رمان روایتی است از نقش پیتر گویلم، مأمور بازنشسته سرویس مخفی بریتانیا، در عملیاتی که به مرگ الک لیماس، بهترین عامل مخفی این سرویس، منجر شد.

پیتر که دوران بازنشستگی را در مزرعه خانوادگی اش در بریتانی می گذراند، پس از سال ها نامه ای را از سرویس مخفی بریتانیا دریافت می کند که او را برای شرح درباره اقداماتی که طی دوران فعالیتش در سرویس انجام داده، به لندن فرامی خواند. در واقع پیتر گویلم در این رمان به شرح رویدادهایی می پردازد که در رمان قبلی لوکاره، جاسوسی که از سردسیر آمد، اتفاق افتاده است. او سعی دارد از اطلاعات سرویس در برابر نسل جدیدی که هیچ خاطره ای از جنگ سرد ندارد، دفاع کند.

جان لوکاره، نویسنده بریتانیایی، پس از موفقیت بین المللی در اثر پیشینش به همکاری اش با ام آی 6 پایان داد تا تمام وقتش را صرف نویسندگی کند. میراث جاسوسان، که شخصیت هایش بار دیگر پا به دنیای ادبیات گذاشته اند، تأیید جسورانه ای است از قدرت نثر خلاقانه لوکاره.

چاپ دوم میراث جاسوسان در قطع رقعی و 348 صفحه از سوی انتشارات چترنگ وارد بازار کتاب شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1004

به "میراث جاسوسان به پله دوم چاپ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث جاسوسان به پله دوم چاپ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید