نشست فوق العاده هیئت مدیره گل گهر برگزار می گردد، بازی با استقلال آخرین فرصت بگوویچ؟

به گزارش مجله سلنا، جلسه هیئت مدیره باشگاه گل گهر سیرجان برای آنالیز وضعیت و نتایج این تیم تشکیل خواهد شد.

نشست فوق العاده هیئت مدیره گل گهر برگزار می گردد، بازی با استقلال آخرین فرصت بگوویچ؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گل گهر سیرجان روز گذشته بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان از رقابت های جام حذفی کنار رفت تا نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد. این در حالی است که وینکو بگوویچ در لیگ برتر هم نتایج قابل دفاعی نگرفته و گل گهر از پنج بازی فقط سه امتیاز کسب نموده است و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. با این نتایج صندلی بگوویچ متزلزل شده و قرار است جلسه فوق العاده هیئت مدیره گل گهر امشب یا فردا برگزار گردد.

گل گهر روز آدینه هفته جاری در استادیوم آزادی میهمان استقلال است و هنوز تکلیف بگوویچ برای نشستن روی نیمکت تیم سیرجانی در این بازی مشخص نشده است. قرار است در جلسه فوق العاده هیئت مدیره باشگاه گل گهر، نتایج تیم و عملکرد بگوویچ مورد آنالیز قرار بگیرد و این احتمال هم وجود دارد که بازی با استقلال آخرین فرصت وینکو باشد. اگر گل گهر در این بازی نتیجه نگیرد، با توجه به تعطیلی 17 روزه مسابقات لیگ برتر، احتمال تغییر در کادر فنی این تیم وجود دارد.

لازم به ذکر است که تمرین امروز گل گهر هم با حضور بگوویچ برگزار گردید و این مربی از عملکرد چند بازیکن تیمش انتقاد کرد. بگوویچ از شاگردانش خواست که این نتایج را جبران نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 387

به "نشست فوق العاده هیئت مدیره گل گهر برگزار می گردد، بازی با استقلال آخرین فرصت بگوویچ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست فوق العاده هیئت مدیره گل گهر برگزار می گردد، بازی با استقلال آخرین فرصت بگوویچ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید