هر 17 ثانیه در اروپا یک نفر بر اثر کرونا جان می&zwnjدهد

به گزارش مجله سلنا، روزنامه لوسوآر بلژیک به نقل از کمیسیون اروپا اعلام نمود: در هر 17 ثانیه، یک نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در کشورهای اتحادیه اروپا جان خود را از دست می دهد.

هر 17 ثانیه در اروپا یک نفر بر اثر کرونا جان می&zwnjدهد

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این روزنامه فرانسوی زبان بلژیک نوشت: کمیسیون اروپا بر این عقیده است که به دلیل کلی و گسترده بودن انتقال کووید-19 در اروپا، ممنوعیت سفر چندان معنا ندارد اما توصیه می نماید که برای مسافرت تست آنفلوآنزا انجام گردد.

لوسوآر به نقل از کمیسیون اروپا اظهار داشت که این کمیسیون در خصوص سفر زمستانی در سطح اتحادیه موضع ملایمی را اتخاذ و به کشورها توصیه می نماید کافرمایان خود را تشویق نمایند تا اجازه دهند کارمندانی که تصمیم دارند جشن های خاتمه سال خود را چند روز قبل و بعد از سال نو میلادی تجریحا هفت روز در اروپا بگذرانند، این امکان برای آنها فراهم گردد.

چنین تصمیمی این اجازه را می دهد که کارمندان قبل از شرکت در تجمعات اجتماعی و خانوادگی و پیش از بازگشت به کار، خود را قرنطینه نمایند.

از سویی هم بعضی مقامات عالی اروپا نسبت به عواقب شدید مالی شیوع کرونا ابراز نگرانی نموده اند. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هشدار داده است که ادامه فرایند کنونی شیوع کرونا و مهار نشدن ضربه های مالی ناشی از آن، می تواند سبب جابجایی قدرت مالی در دنیا گردد . به اعتقاد او اقتصاد اروپا در سایه کرونا و ادامه فرایند کنونی، در مقایسه با چین و کره جنوبی تضعیف خواهد شد.

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، در سطح اروپا افزون بر 17 میلیون و 436 هزار نفر به کووید-19 مبتلا شده اند و در این میان بیش از 400 هزار نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

روسیه، فرانسه، اسپانیا، بریتانیا و ایتالیا پنج کشور نخست در بیشترین میزان ابتلا به کرونا در سطح اروپا هستند؛ روسیه بیش از 2 میلیون و 322 هزار نفر، فرانسه 2 میلیون و 230 هزار نفر، اسپانیا با یک میلیون و 673 هزار نفر، بریتانیا با یک میلیون و 643 هزار و ایتالیا با یک میلیون 620 هزار نفر در صدر کشورهای اروپایی در بیشترین موارد ابتلا به کووید-19 هستند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1309

به "هر 17 ثانیه در اروپا یک نفر بر اثر کرونا جان می&zwnjدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 17 ثانیه در اروپا یک نفر بر اثر کرونا جان می&zwnjدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید