همبستگی مردم چین با ایران در مقابله با کرونا؛ هنگام بحران هیچ مرزی وجود ندارد

به گزارش مجله سلنا، مردم چین در فضای مجازی به یاری های متقابل ایران و چین در میانه بحران کرونا اشاره نموده و با پیغام های دلگرم کننده همبستگی خودرا با مردم کشورمان ابراز نموده اند.

همبستگی مردم چین با ایران در مقابله با کرونا؛ هنگام بحران هیچ مرزی وجود ندارد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه خلق چاپ پکن در گزارشی به همبستگی متقابل مردم چین و مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا پرداخته است. این نشریه چینی بخشی از ابراز همبستگی و پیغام های دلگرم کننده مردم چین در فضای مجازی را در مطلبی چاب نموده و تاکید نموده است ایران در مبارزه با این ویروس حتما پیروز خواهد شد و دوستی بین چین و ایران عمیق تر می گردد.

روزنامه خلق همچنین نوشته است: از زمان شیوع ویروس کرونای جدید تا به امروز، چین و ایران از یکدیگر حمایت و در مبارزه با بیماری این همه گیر به یکدیگر یاری نموده اند.

هنگامی که این بیماری همه گیر در چین رخ داد، اولین همدلی که چین دریافت کرد از سمت ایران آمد و ایران نیز تجهیزات پزشکی به چین ارائه داد.

پس از شیوع این بیماری در ایران، چین فوراً کیت های تست و تجهیزات پزشکی به ایران اهدا و یک تیم متخصص پزشکی به تهران ارسال کرد. شهروندان چینی هم در فضای مجازی واکنش زیادی به همبستگی ایران و چین داشته اند که بخشی از آن در زیر می آید:

هنگام فاجعه، هیچ مرز ملی وجود ندارد. در ابتدای همه گیری کرونا، تمام دوستان من در ایران نگرانی ها و همدردی خود برای چین را به من ارسال کردند. پس ایران قوی باش قلب های مردم چین در کنار شماست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 796

به "همبستگی مردم چین با ایران در مقابله با کرونا؛ هنگام بحران هیچ مرزی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همبستگی مردم چین با ایران در مقابله با کرونا؛ هنگام بحران هیچ مرزی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید