وزیر دفاع یمن: ملت ما در طول تاریخ هرگز متجاوزان را نپذیرفته اند

به گزارش مجله سلنا، وزیر دفاع یمن گفت: زمان ماندگاری دشمنان در سرزمین ما گذشته است و ملت ما هرگز اشغالگران را نپذبرفته و نخواهند پذیرفت.

وزیر دفاع یمن: ملت ما در طول تاریخ هرگز متجاوزان را نپذیرفته اند

به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی گفت: متجاوزان و اشغالگران باید بدانند که ملت ما تنها دو گزینه پیش رو دارد؛ یا پیروز می گردد و با عزت، شرافت، آزادی و استقلال زندگی می نماید یا شرافتمندانه شهادت را انتخاب کند.

وی اضافه نمود: شکست دادن ملت یمن سخت است. آنها در طول تاریخ هرگز متجاوزان و اشغالگران را نپذیرفته اند و نخواهند پذیرفت. ما با شهدا پیمان می بندیم که در مسیری که با خون پاک خود ترسیم کردید، پیش می رویم.

وزیر دفاع یمن اضافه نمود: شهادت ، سربلندی، عزت، فداکاری و تقوا افتخاری والاست که بزرگان در میدان ها و جبهه های مقابله و مواجهه با دشمنان در راه خدا و در دفاع از حاکمیت ملی به آن نائل می شوند.

عربستان همراه با امارات متحده عربی، بحرین، کویت، سودان و مصر از ششم فروردین 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به منظور بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

کشورهای همپیمان عربستان در این جنگ به دنبال مشاهده بی نتیجه بودن آن، بتدریج خود را از ائتلاف عربی کنار کشیدند و فقط امارات به دلیل داشتن اهداف توسعه طلبانه و طمع ورزی های خاص خود در یمن، به حضور نظامی اش در این جنگ تا به امروز ادامه داده است.

این تجاوز نظامی تا به امروز جز کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها نفر از شهروندان محروم و ویرانی زیرساخت ها و قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار در این کشور، نتیجه ای برای متجاوزان به همراه نداشته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1396

به "وزیر دفاع یمن: ملت ما در طول تاریخ هرگز متجاوزان را نپذیرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع یمن: ملت ما در طول تاریخ هرگز متجاوزان را نپذیرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید