مجلس یونان بسته سوم یاری مالی را تصویب کرد

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران: مجلس یونان پایان پس از بحث های فراوان دریافت بسته سوم یاری های مالی از اروپا را تصویب کرد.

مجلس یونان بسته سوم یاری مالی را تصویب کرد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نمایندگان مجلس یونان انتها پس از بحث های فراوان دریافت بسته سوم یاری های اقتصادی از اروپا را تصویب کردند.

به این ترتیب یونان قرار است اصلاحات گسترده اقتصادی انجام داده و هزینه های خود را کاهش دهد.

یک مقام رسمی وزارت دارایی یونان هفته گذشته اعلام نموده بود که آتن و نهادهای بین المللی بر سر مفاد بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی به توافق رسیده اند.

یونان با تبعات منفی بحران اقتصادی و اقتصادی 2009 میلادی دست به گریبان است. میزان بدهی های یونان به بیش از 175 درصد فراوری ناخالص داخلی رسیده است.

رهبران اروپایی به تازگی به اتفاق آرا با طرح نجات اقتصادی 3 ساله ای به آتن به ارزش 86 میلیارد یورو موافقت کردند که در ازای اعطای این یاری اقتصادی، دولت یونان نیز متعهد به اجرای اصلاحات اقتصادی از جمله اصلاح قوانین کار، سیستم بازنشستگی و اقتصادیات بر ارزش افزوده خواهد شد.

ماریانا راخوی نخست وزیر اسپانیا نیز تاکید نموده بود که نشست وزرای دارایی منطقه یورو موسوم به یوروگروپ برای تصویب توافقنامه مربوط به بسته نجات اقتصادی یونان، روز آدینه برگزار خواهد شد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 850

به "مجلس یونان بسته سوم یاری مالی را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یونان بسته سوم یاری مالی را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید