پلیس لندن برای مقابله با جرائم از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می نماید

به گزارش مجله سلنا، مقامات پلیس لندن می گویند فناوری جدید تشخیص چهره به پلیس در مبارزه با خشونت و حفظ امنیت مردم یاری می نماید. اما این موضوعی نیست .که مدافعان حفظ حریم خصوصی به راحتی بپذیرند.

پلیس لندن برای مقابله با جرائم از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ادامه تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پلیس لندن ابزار جدیدی برای مقابله با جرم دارد: فناوری تشخیص چهره زنده. پلیس می گوید که این فن آوری در دستگیری مجرمان یاری خواهد نمود و در عین حال به افراد نیازمند یاری نیز سود خواهد رساند.

بر اساس گزارش های جدید، پلیس پایتخت انگلیس با استفاده از تشخیص چهره زنده صورت یا LFR آغاز به کار خواهد نمود. شرکت فناوری NEC سیستم تشخیص چهره را در مکانهایی پر ازدحام در سراسر لندن مستقر خواهد نمود که احتمالاً مجرمان جدی در آنها حضور دارند.

مقامات پلیس می گویند این فناوری به مبارزه با جرائم جدی در شهر و همچنین یافتن بچه ها مفقود یا بزرگسالان آسیب پذیر یاری می نماید.نیک افرراوی ، معاون کمیسر پلیس لندن، در بیانیه مطبوعاتی گفت: ما از یک فناوری آزمایش شده استفاده می کنیم و برای رسیدن به این مرحله رویکردی شفاف را اتخاذ نموده ایم.هر روز ، به افسران پلیس ما در خصوص مظنونینی که باید مراقب آنها باشیم ، اطلاع رسانی می گردد و تکنولوژی جدید باعث افزایش اثربخشی این تاکتیک می گردد.

در خصوص نگرانی های حریم خصوصی گفته می گردد عکس افرادی که با هیچ سابقه ای مطابقت ندارند به طور اتوماتیک حذف می شوند. در ایالات متحده آمریکا ، شهرهایی مانند سان فرانسیسکو ، اوکلند و سامرویل ، ماساچوست استفاده از فناوری تشخیص چهره را ممنوع اعلام نموده اند اما مدارس به دنبال جلوگیری از شلیک در مدارس به دنبال افزودن این فناوری هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 706

به "پلیس لندن برای مقابله با جرائم از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس لندن برای مقابله با جرائم از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید