کارگردان Halo Infinite استودیوی سازنده بازی را ترک کرد

به گزارش مجله سلنا، تیم لونگو (Tim Longo)، کارگردان هنری (Creative Director) عنوان مورد انتظار هیلو اینفنت (Halo Infinite)، در هفته جاری 343 Industries - استودیوی توسعه دهنده این عنوان - را ترک کرد.

کارگردان Halo Infinite استودیوی سازنده بازی را ترک کرد

مطابق گزارش دو نفر از مطلعان، چند هفته پیش، لونگو - از کهنه کاران صنعت و کارگردان هنری هیلو 5- نقش دیگری را در این استودیو عهده دار شده بود. بااینحال، او در این هفته شرکت 343 را بطور کامل ترک کرد.

مایکروسافت، پس از تماس نشریه کوتاکو (Kotaku) با این شرکت، ضمن تایید این خبر، اعلامیه زیر را منتشر کرد:

در طی فرآیند توسعه یک بازی، و جهت همخوانی با نیازها، نقش ها و مسئولیت های اعضای مختلف گروه به شکل منظمی تغییر می یابد. ما اخیرا دو تغییر مهم در گروه توسعه بازی هیلو اینفنت داشته ایم. مری اولسن (Mary Olson) - مدیر اجرایی شرکت - از حالا به بعد رهبری گروه توسعه بخش تکنفره هیلو را به عنوان مدیر فراوری بر عهده خواهد گرفت، تا از تجارب چندین ساله خود در 343 در جهت ساختن یک کمپین عالی برای هواداران استفاده کند.

علاوه بر آن، تیم لونگو به تازگی گروه ما را ترک گفته است، و ما واقعا بابت همکاری های زیاد او در بازی های ما، استودیوی ما، و دنیا هیلو، سپارسگزاریم، و بهترین ها را برای او در کارهای آینده اش آروزمندیم.

فراوری و دیدگاه کلی هنری بازی در دستان کریس لی (Chris Lee) - رئیس استودیوی فراوری هیلو اینفنت - باقی خواهد ماند.

ما گروهی در کلاس دنیای داریم که در حال ساخت بازی هیلو اینفنت است، و واکنش مثبت هواداران بیش از همواره به ما انرژی داده است تا بهترین بازی هیلو تا به امروز را بسازیم، و در تعطیلات 2020 در کنار پروژه اسکارلت ارائه دهیم. این تغییرات هیچ تاثیری بر تاریخ انتشار بازی نخواهد گذاشت.

هیلو اینفنت علاوه بر انتشار روی ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی، برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت هم - با نام رمزی اسکارلت (Scarlett) - عرضه خواهد شد. طبق اظهارات بانی راس (Bonnie Ross)، به این بازی به عنوان نوعی بازنگری معنوی مجموعه نگاه می گردد. هنوز خبری از گیم پلی بازی وجود ندارد، ولی یک تریلر سینمایی با حضور مستر چیف (Master Chief) - قهرمان اصلی مجموعه هیلو - در مراسم E3 سال جاری به نمایش درآمد.

بازی هیلو اینفنت، که بار اول در مراسم E3 سال 2018 از وجود آن باخبر شدیم، سومین نسخه اصلی از این مجموعه است که پس از جدایی استودیوی بانجی (Bungie) - توسعه دهنده اصلی مجموعه که در سال 2007 از مایکروسافت جدا شد - توسط استودیوی 343 توسعه می یابد.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 291

به "کارگردان Halo Infinite استودیوی سازنده بازی را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان Halo Infinite استودیوی سازنده بازی را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید