کلوپ: مانه نمی تواند احساساتش را مخفی کند، در ابتدای فصل فکر نمی کردم در 4 بازی اول مان پیروز شویم

به گزارش مجله سلنا، یورگن کلوپ درگیری اتفاق افتاده بین دو ستاره تیمش در جریان بازی با برنلی را سرانجام یافته دانست.

کلوپ: مانه نمی تواند احساساتش را مخفی کند، در ابتدای فصل فکر نمی کردم در 4 بازی اول مان پیروز شویم

به گزارش خبرنگاران، پس از فزونی 3 بر صفر تیم فوتبال لیورپول در خانه برنلی در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس، یورگن کلوپ به تشریح درگیری اتفاق افتاده بین سادیو مانه و محمد صلاح، دو ستاره تیمش در جریان این بازی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: سادیو بازیکنی احساساتی است. متأسفانه موقعیت مطابق میل او پیش نرفت و عصبانی شد. ما در خصوص این مسئله (عدم پاس دادن توسط صلاح) در رختکن شفاف سازی کردیم. سادیو ناراحت بود و این را دیدید. او نمی تواند احساسات خود را پنهان کند، اما اکنون دیگر هیچ مسئله ای وجود ندارد. در خصوص همه چیز صحبت کردیم و در حال حاضر همه چیز خوب است. ما انسان هستیم و احساسات داریم.

کلوپ در خصوص اینکه تیمش رکورد بیشترین پیروزی متوالی باشگاه را کسب کرد، اضافه نمود: در حال حاضر به این مسئله افتخار نمی کنم، اما به هرحال خوشحالم. شما نباید دنبال این رکوردها باشید. بارها گفته ام تیمم می خواهد تاریخ خودش را بنویسد و خلق کند. این رکوردها، نشان دهنده نگرش بازیکنانم است که امروز در زمین نشان دادند. ما برای تمام رقبا احترام قائلیم و با نگرش خود در زمین، این را نشان می دهیم.

وی در انتها یادآور شد: شاید اگر در ابتدای لیگ به من می گفتید قرار است چهار پیروزی متوالی کسب کنیم، این اتفاق را ممکن نمی دانستم، اما حالا اتفاق افتاده است. باید امید داشته باشیم که تمام بازیکنان در این برهه سنگین فصل، بدون مصدومیت از بازی های ملی بازگردند. پس از آن چند بازی بیرون از خانه پیش رو داریم و این یعنی باید مسافت زیادی را در سفر باشیم. بنابراین به بازیکنانی سلامت و شاداب احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 264

به "کلوپ: مانه نمی تواند احساساتش را مخفی کند، در ابتدای فصل فکر نمی کردم در 4 بازی اول مان پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مانه نمی تواند احساساتش را مخفی کند، در ابتدای فصل فکر نمی کردم در 4 بازی اول مان پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید