گرانفروشی بلیت هواپیما به وسیله سایت های مسدود شده! ، نابسامانی حمل ونقل هوایی ادامه دارد

به گزارش مجله سلنا، درحالی سازمان هواپیمایی از انسداد 19 سایت متخلف فروش بلیت هواپیما خبر داده بود که از این تعداد 7 سایت همچنان مشغول گرانفروشی غیرقانونی بلیت پرواز ها هستند.

گرانفروشی بلیت هواپیما به وسیله سایت های مسدود شده! ، نابسامانی حمل ونقل هوایی ادامه دارد

به گزارش تسنیم، 11 تیرماه سال جاری حسن خوشخو از انسداد 13 سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما اطلاع داده و گفته بود: بر این اساس، سایت هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت ایر bilitair.com، وان بلیت onebilit.ir، اسکای تیکت skyticket.ir، بیلیت کار bilitkar.ir، 724ch.ir 724Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران چارتر irancharter.ir، چارتر 724 (charter.724)، ایست تراول isttravel.ir و اکسین 24 oxin24.ir به عنوان سایت های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

چند ساعت بعد روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری فهرست سایت های مسدود شده را به روز رسانی کرد و از انسداد 19 سایت اطلاع داد.

این در حالی است که آنالیز ها نشان می دهد از 19 سایت اعلام شده سازمان هواپیمایی کشوری، 7 سایت همچنان به فروش بلیت پرواز های داخلی (با قیمت بالاتر از نرخ های مصوب سازمان هواپیمایی) و خارجی مشغول هستند.

belitkar.ir، oneflight.ir، 724ch.ir، sayeseyre.ir، irancharter.ir، istbilit.ir، vipbilit.com هفت سایت مسدود شده ای هستند که همچنان به گرانفروشی بلیت هواپیما ادامه می دهند. در این شرایط نابسامانی، سازمان هواپیمایی کشوری در پی برطرف مشکل پرواز یک شرکت هواپیمایی بوده که اخیرا هواپیمای آن دچار نقص فنی شده است!

به عنوان نمونه سایت چارتر 724 که خود را اولین سایت فروش بلیت چارتری هواپیما معرفی می نماید بلیت سیستمی تهران-مشهد را با قیمت یک میلیون و 550 هزار تومان به فروش می رساند. درحالی که قیمت مصوب این مسیر پروازی یک میلیون و 314 هزار و 800 تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2400

به "گرانفروشی بلیت هواپیما به وسیله سایت های مسدود شده! ، نابسامانی حمل ونقل هوایی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانفروشی بلیت هواپیما به وسیله سایت های مسدود شده! ، نابسامانی حمل ونقل هوایی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید