تور ایتالیا ارزان: Spreewald؛ ونیز آلمان

به گزارش مجله سلنا، آلمان کشوری تاریخی و زیبا با فرهنگ غنی است که شهرها و منطقه ها بکر و فوق العاده ای برای تعطیلات و سفر دارد؛ یکی از این زیبایی ها منطقه Spreewald است که به ونیز آلمان معروفیت دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سفری به این منطق خوش آب وهوا با منظره ها چشم گیر داشته باشیم.

تور ایتالیا ارزان: Spreewald؛ ونیز آلمان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

حدود 100 کیلومتری جنوب شرقی برلین در استان براندنبورگ (Brandenburg) آلمان، ذخایر زیبای Spreewald زیبا و تماشای واقع شده است. این منطقه در کنار رودخانه شپری (Spree) قرار گرفته است که کنار آن مراتع و چمن زارهای با نشاط بسیاری دیده می شود. Spreewald در سال 1991 با داشتن ذخایر آبی بسیار برای کشاورزی و داشتن بیش از 200 کانال در لیست منابع زیست کره یونسکو ثبت شده است. نزدیک به 50,000 هزار نفر در این منطقه زندگی می نمایند که بسیاری از آن ها سنت و آداب و رسوم خود را حفظ نموده اند و گاها می توان آن ها را با لباس های زیبای محلی مشاهده کرد. این منطقه یکی از زیباترین و گران ترین مکان ها در آلمان برای تعطیلات آخر هفته است؛ بنابراین با ما همراه باشید تا با تماشا تصاویر زیبا و رویایی از این منطقه، گشتی در آن داشته باشیم.

همچون بسیاری از منطقه ها براندنبورگ پیشینه این ناحیه زیبا به عصر یخبندان و یخچال های طبیعی باز می شود. پس ازگذشت سالیان دراز این یخچال ها آغاز به آب شدن کردند و به ترتیب این سرزمین سرسبز با مراتع و جنگل های شاداب از درختان بلوط، کاج، بید و ... به همراه جاذبه های فوق العاده و چشم گیر ایجاد شدند.

بین قرن های دوم و پنجم قبایل آلمانی در این منطقه زیبا زندگی می کردند و بعلاوه در قرن ششم و در طول دوره مهاجرت بزرگ، اولین مهاجران اسلاو به اینجا آمدند که از آن به بعد بخش های کشاورزی در این منطقه بوجود آمد و بخشی از جنگل ها به این منظور تبدیل به مزارع شدند.

جزایر بسیاری که در این منطقه بواسطه سیلاب ها ایجاد شده است هم اکنون محل زندگی کشاورزان و محلیان این منطقه است. هر خانه یک قایق کوچک برای حمل و نقل و رساندن بچه ها به مدرسه دارد.

Spreewald مکان مناسبی برای یک سفر یک روزه از برلین است و بازتماشامایندگان از آبراه های زیبا عبور می نمایند و می توانند در این منطقه که به ونیز آلمان معروف است به قدم زدن، ماهیگیری و قایق سواری بپردازند.

قایقرانی محبوب ترین بخش سفر به Spreewald است که در کنارش تماشا قلعه ها و کلیساها و قدم زدن در طبیعت بکرش لذت گردش در این منطقه را دو چندان نموده است.

در نهایت این منطقه آرام و خیالی یکی از زیباترین و بکرترین منطقه ها در سرزمین آلمان است که لذت سفر و گردش در آن تکرار نشدنی است.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2112

به "تور ایتالیا ارزان: Spreewald؛ ونیز آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: Spreewald؛ ونیز آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید