شروع هفته دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا

به گزارش مجله سلنا، در روز نخست هفته دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا نمایندگان کشورمان برابر حریفان شان به فزونی رسیدند.

شروع هفته دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا

با تور مالزی شهریور 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، هفته دوم رقابت های تنیس قهرمانی زیر 14 سال آسیا از امروز با برگزاری دیدارهایی در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش شروع شد.

در خاتمه روز نخست و با انجام دیدارهای بخش پسران، امیر کیپادخو، امیرعلی حیدری، جواد دیباچی ، بردیا دانشفر، یاسین حاجیلویی، آرین حسن زاده، آیریک عابدین زاده، پارسا اشجاری، آرتین نظری، نیک یوسفیان، امیررضا رنجبر و تنیسوری از هند مقابل حریفان خود به رجحان رسیدند. همچنین در ادامه این بازی ها تنیسورها در بخش دو نفره نیز با هم مسابقه دادند و در خاتمه 3 تیم با پیروزی مقایل رقیبان خود به مرحله بعدی راه یافتند.

این مسابقات فردا با انجام 21 مسابقه در 2 بخش دختران و پسران ادامه می یابد. هفته دوم رقابت های تنیس زیر 14 سال آسیا از 14 تا 18 بهمن ماه به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 627

به "شروع هفته دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفته دوم مسابقات تنیس زیر 14 سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید