شروع واکسیناسیون گروه جدیدی از مردم در پایتخت روسیه

به گزارش مجله سلنا، شهردار مسکو از شروع ثبت نام گروه جدیدی از شهروندان - کارکنان بانک ها، بخش های اقتصادی و موسسات دولتی برای انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در پایتخت روسیه از روز دوشنبه اطلاع داد.

شروع واکسیناسیون گروه جدیدی از مردم در پایتخت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی سوبیانین شهردار مسکو امروز (یکشنبه) اظهار داشت که ثبت نام برای واکسیناسیون علیه بیماری کووید-19 برای دسته های جدیدی از شهروندان ساکن پایتخت روسیه شروع می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سوبیانین در بیانیه ای یادآور شد که به منظور گسترش دسترسی ساکنین شهر مسکو به واکسن ویروس کرونا، از روز دوشنبه 4 ژانویه (15 دی ماه)، مقامات پایتخت پرونده گروه جدیدی برای واکسیناسیون، شامل کارمندان بخش های بانکی و اقتصادی و همچنین موسسات دولتی و بودجه ای در سطح فدرال، منطقه و شهرداری را خواهند گگردد.

شهردار مسکو یادآور شد که مراکز واکسیناسیون همه روزه و بدون تعطیلی برای واکسیناسیون افراد داوطلب فعال خواهند بود. به گفته وی، از این پس، افرادی که پیش از این به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند نیز می توانند واکسینه شوند.

سوبیانین همچنین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی و کلینیک های پایتخت را قهرمانان سال 2020 نامید. به گفته شهردار، پس از واکسیناسیون، ساکنان پایتخت می توانند بدون محدودیت به روال زندگی عادی بازگردند.

روز گذشته میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه اظهار داشت، کسانی که علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند می توانند از اول ماه ژانویه گواهی واکسیناسیون را در وب سایت خدمات دولتی دریافت نمایند.

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا از تاریخ 5 دسامبر (15 آذر ماه) در مسکو شروع شده و ثبت نام برای آن به صورت الکترونیکی انجام می گردد. مسئولان پایتخت، بر اساس اولویت بندی، گروه های معینی را برای واکسینه شدن، معین و به ترتیب اعلام می نمایند.

لازم به یادآوری است که مقامات پایتخت روسیه قصد دارند در آینده 6 الی 7 میلیون نفر را علیه ویروس کرونا واکسینه نمایند. علاوه بر این، موضوع گروه های دارای اولویت برای واکسیناسیون ع لیه ویروس کرونا، قابل آنالیز و تجدید نظر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1508

به "شروع واکسیناسیون گروه جدیدی از مردم در پایتخت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون گروه جدیدی از مردم در پایتخت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید