اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر شهروندان آمریکا را تمدید کرد

به گزارش مجله سلنا، اتحادیه اروپا از بیم شیوع کرونا محدودیت اتباع آمریکایی برای ورود به خاک کشورهای عضو این اتحادیه را تمدید کرد.

اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر شهروندان آمریکا را تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز سه شنبه از تمدید عدم ورود شهروندان آمریکایی به این قاره به دلیل ترس از شیوع کرونا اطلاع داد.

به نوشته وبگاه آکسیوس اتحادیه اروپا روز سه شنبه به اتباع 14 کشور اجازه ورود به این قاره را از یکم جولای (چهارشنبه 11 تیر) داد اما شهروندان آمریکا و بعضی کشورهای دیگر به دلیل کرونا هنوز مجاز ورود به کشورهای این قاره نیستند.

شهروندانکشورهای الجزیره، استرالیا، کانادا،گرجستان، ژاپن، مونته نگرو، مراکش، نیوزیلند، رواندا، صربستان، کره جنوبی، تایلند، تونس و اوروگوئه مجوز ورود به قاره اروپا را دارند.

از نکات قابل توجه در این تصمیم برطرف محدودیت ورود شهروندان چینی به اروپا طبق توافقات به عمل آمده با پکن و کاهش سطح کرونا در چین است. پیش از این گزارش شده بود اتحادیه اروپا در صدد توافقی با پکن است مبنی بر اینکه اتباع هر دو طرف بتوانند به خاک یکدیگر سفر نمایند.

طبق گزارش وبگاه آکسیوس، شهروندان آمریکا، روسیه و برزیل کماکان از ورود به قاره اروپا محروم هستند.

آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از چهل و چهار هزار نفر در یک روز افزایش داشته است. برآوردهای وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 44734مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 346 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 2،681،811 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 128،783 تن افزایش یافت. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1032

به "اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر شهروندان آمریکا را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا ممنوعیت سفر شهروندان آمریکا را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید