امکان اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش مجله سلنا، رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: خوشبختانه فرایند ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در مشهد و خراسان رضوی همچنان نزولی است، اما امکان اوجگیری کرونا در قالب موج ششم وجود دارد.

امکان اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی وجود دارد

به گزارش از، علیرضا صداقت گفت:: برخورد خوش باورانه با شرایط کاهش تعداد مبتلایان و ساده انگاری و رها کردن رعایت نکات بهداشتی احتمال خیز مجدد اژد های خفته کرونا را افزایش می دهد.

او اضافه نمود: امیدوارم همگی با هوشیاری و رعایت کامل مسئولیت های اجتماعی خودمان مانع شکل گیری ششمین اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی شویم و کاهش فرایند ابتلا و فوت های ناشی از کرونا تداوم یابد.

رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با اشاره به شکل گیری پویش مردمی و ملی همیار سلامت ادامه داد: شعار اصلی ما انجام دقیق مسوولیت های اجتماعی در مبارزه با کرونا به وسیله اقشار مختلف مردم است.

صداقت اعلام کرد: فردی که ماسک می زند، هر فردی که پس از ابتلا به کرونا به پزشک مراجعه نموده و قرنطینه را رعایت می نماید، کاسبانی که شرایط رنگ بندی شغلی را رعایت می نمایند، فردی که به یاری اقشار آسیب پذیر و کم عایدی در شرایط کرونا می رود، فردی که خانواده خود را به مسافرت نمی برد، هر کس که در پی فوت عزیزانش مراسم ختم در مساجد یا منزل برگزار نمی نماید و فردی که ضمن انجام واکسیناسیون خود دیگران را هم تشویق به واکسن می نماید یک همیار سلامت است.

منبع؛ ایرنا

/م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1937

به "امکان اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اوجگیری کرونا در مشهد و خراسان رضوی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید