انتظار کشور های اسلامی از ایران برای انتقال دانش و فناوری ، ایران از کامستک به طور کامل حمایت می نماید

به گزارش مجله سلنا، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: ایران به طور کامل از کامستک برای افزایش تعداد باسوادان دنیا اسلام و توسعه علمی کشور های اسلامی حمایت می نماید.

انتظار کشور های اسلامی از ایران برای انتقال دانش و فناوری ، ایران از کامستک به طور کامل حمایت می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام با عنوان اینکه در دنیای امروز شبکه های دانایی نقش موثری در توسعه و سرنوشت کشور ها ایفا می نمایند، گفت: شبکه ای که با عنوان شبکه دانشگاه های مجازی بین کشور های اسلامی شکل گرفته نقطه عطف انتقال تجربیات و تکنولوژی بین دانشگاه های ما و دیگر کشور های اسلامی در رابطه با فرایند های مجازی و فراگیری آموزش خواهد بود.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل افزود: امروز دانشگاه هایی در این مجمع حضور یافته اند که با بیش از یک و نیم میلیون جمعیت دانشجوی مجازی، فعالیت می نمایند و علم آموزی را توسعه می دهند.

وی با عنوان اینکه کشور های اسلامی از کشور ایران با توجه به سطح علم و فناوری انتظار یاری و انتقال تجربیات را دارند، توضیح داد: ایران به طور کامل از کامستک برای افزایش تعداد باسوادان دنیا اسلام و توسعه علمی کشور های اسلامی حمایت می نماید و امکانات تحقیقاتی و آموزشی و نیروی انسانی خود را در اختیار کشور های عضو این مجمع قرار می دهد.

سالارآملی با عنوان اینکه دومین مجمع عمومی شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام با هدف انتقال تجربیات و ایجاد شبکه گسترده تری از مسلمانان برگزار شده است، گفت: کشور ما دانش موجود را در اختیار این کشور ها قرار خواهد داد و امید که با تداوم این همکاری، دنیا اسلام شاهد توسعه علم و فناوری و نیروی انسانی ماهر باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 411

به "انتظار کشور های اسلامی از ایران برای انتقال دانش و فناوری ، ایران از کامستک به طور کامل حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار کشور های اسلامی از ایران برای انتقال دانش و فناوری ، ایران از کامستک به طور کامل حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید