انصراف 7 داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هفت نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه خراسان جنوبی انصراف دادند.

انصراف 7 داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

ناصر خوش خبر، امروز چهارشنبه 27 آذر در دومین نشست تخصصی با اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهار کرد: 26 آذر زمان آنالیز صلاحیت ها در هیات های اجرایی به اتمام رسیده و اسامی به هیات های نظارت اعلام شده است.

وی اضافه نمود: داوطلبانی که رد صلاحیت شده اند تا چهار روز فرصت دارند که به هیات نظارت شکایت نموده و در 22 بهمن ماه جاری اسامی نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش رسانه ها در این ایام، توضیح داد: رسانه ها، دانشجویان، نخبگان و احزاب سیاسی نقش مهمی در ایجاد انگیزه در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

خوش خبر ادامه داد: تحلیل، قلم زدن و انتقاد کردن خبرنگاران در شرایط کنونی باید با توجه به شرایط کشور صورت گیرد و باید تمام نگاه ها و کوشش ها باعث تقویت ارکان مختلف نظام گردد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی موظف به پاسخگویی به رسانه ها هستند، توضیح داد: اگر مردم به ظرفیت های وجودی یک مجلس مقتدر در برطرف مسائل خود پی ببرند، بی شک در انتخابات حضور و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: قانع کردن افکار عمومی و پاسخگویی به سؤالات مردم از سوی مسئولان تاثیر بسزایی در حصور حداکثری مردم در صحنه هایی چون انتخابات دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 608

به "انصراف 7 داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف 7 داوطلب نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید