بازسازی منزل: بازسازی رزیدنت اویل 4 پس از هفت سال به وسیله هواداران انجام شد

به گزارش مجله سلنا، بعد از 7 سال نسخه ساخته شده به وسیله هواداران رزیدنت اویل 4 در تاریخ 3 اسفند 1400 (22 فوریه سال 2022) عرضه خواهد شد. این نسخه به نام رزیدنت اویل 4 اچ دی پراجکت ماد (Resident Evil 4 HD Project Mod) بوده مدت زیادی است که در حال ساخت است.

بازسازی منزل: بازسازی رزیدنت اویل 4 پس از هفت سال به وسیله هواداران انجام شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازی رزیدنت اویل 4 در طور این سال ها چندین بار عرضه شده است. آخرین عرضه دوباره این بازی برای دستگاه واقعیت مجازی اکیلیس کوئست 2 (Oculus Quest 2) بود. این بازی یک نسخه رسمی ریمستر اچ دی از طرف کپکام هم دارد ولی این ریمستر حدود 8 سال قدمت دارد. در این مدت ابزار در دسترس هواداران پیشرفت زیادی داشته و توانسته اند تغییرات زیادی در بازی ایجاد نمایند.

در وبسایت سازنده این ماد نوشته شده:

پروژه ساخت این ماد گرافیکی به سال 2014 باز می شود. زمانی که سازنده این بازی به نام آلبرت (Albert) تصمیم گرفت تا به منطقه ها مختلفی سفر کند. او به مکان هایی رفت که بازی از آن ها الگو گرفته بود. بر همین اساس توانست نسخه ای با رزولوشن بالاتر طراحی کند. به طور کلی روی رزیدنت اویل 4 اچ دی پراجکت ماد 13 هزار ساعت وقت گذاشته شده است. هزینه کلی آن نیز 15 هزار دلار علاوه بر 16 هزار دلار کمکی از طرف هواداران بوده است. یعنی به طور کلی ساخت این ماد 31 هزار دلار هزینه داشته است.

این ماد به شدت گسترده بوده و به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد. به نوعی می توان گفت که رزیدنت اویل 4 اچ دی پراجکت ماد تمام صحنه ها را از لحاظ گرافیکی بهبود بخشیده و به رزیدنت اویل 4 ظاهری مدرن داده است. سازنده این ماد پیشنهاد می نماید که بازی را روی 60 فریم یا 30 فریم اجرا کنید تا با مسائل مختلف روبرو نشوید.

مادها یکی از برترین راه ها برای بهبود تجربه یک بازی هستند. تعداد این موارد در دنیای گیمینگ بسیار زیاد بوده و بنابر پشتیبانی شرکت سازنده از مادها، بازی نیز سازگاری با آن ها خواهد داشت. حال با عرضه این ماد نو، هواداران رزیدنت اویل 4 می توانند دوباره این شاهکار را با ظاهری بهتر تجربه نمایند. همینطور اینکه افرادی که برای اولین بار این بازی را تجربه خواهند کرد، با ظاهر مدرن آن از رزیدنت اویل 4 ناامید نخواهند شد.

منبع: Gamesradar.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2022

به "بازسازی منزل: بازسازی رزیدنت اویل 4 پس از هفت سال به وسیله هواداران انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی رزیدنت اویل 4 پس از هفت سال به وسیله هواداران انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید