باشگاه پرسپولیس: احتمال بسته شدن پنجره وجود دارد اما جای نگرانی نیست!

به گزارش مجله سلنا، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اظهار داشت درصورت بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه نیزجای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس: احتمال بسته شدن پنجره وجود دارد اما جای نگرانی نیست!

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد در صورت بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه نیزجای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

در این بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

صداقت بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره جابجایی باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی 20 روزه بگیریم. درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره جابجایی تیم به صورت موقت بسته گردد. اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را در زمان معین شده 20 روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد نمود.

از طرف دیگر به سمع و نظر هواداران پرشور و پرشمار پرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های جابجاییی وقتی به دلایل مسائل اقتصادی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران احتیاج مبرم داریم. همان طور که در زمان جابجایی با همراهی شما پرسپولیسی ها و کوشش شبانه روزی فعال ترین تیم لقب گرفتیم، از این بحران موقت نیز با یاری هواداران صبورو بی نظیربه سلامت عبور خواهیم کرد.

در خاتمه یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می کنیم و امیدواریم در کنار و همراه یکدیگر از موفقیت های حاصله همچون 4 سال گذشته لذت ببریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1162

به "باشگاه پرسپولیس: احتمال بسته شدن پنجره وجود دارد اما جای نگرانی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: احتمال بسته شدن پنجره وجود دارد اما جای نگرانی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید