برنامه دولت انگلیس برای ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده رو

به گزارش مجله سلنا، دپارتمان حمل و نقل انگلیس در حال رایزنی است تا ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده روها به طور سراسری اعمال گردد یا به شوراهای محلی در رابطه با اجرای این مقررات مجوز بدهند.

برنامه دولت انگلیس برای ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده رو

مقامات انگلیس در نظر دارند مقررات منع پارک کردن وسایل نقلیه در پیاده روها را به منظور تردد آسان ترِ عابران پیاده اعمال نمایند.

به گزارش ایسنا، دولت انگلیس برنامه دارد برای رانندگانی که اقدام به پارک وسایل نقلیه خود در پیاده رو می نمایند جریمه در نظر گیرد و به این ترتیب رفت و آمد افراد معلول و والدینی که کودک خود را با کالسکه جابه جا می نمایند، راحت تر خواهد شد.

دپارتمان حمل و نقل انگلیس در حال رایزنی است تا ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده روها به طور سراسری اعمال گردد یا به شوراهای محلی در رابطه با اجرای این مقررات مجوز بدهند.

پارک وسایل نقلیه در پیاده رو از دهه 1970 در لندن ممنوع بوده اما در خارج از پایتخت، این مقررات تنها برای کامیون ها اعمال شده است.

نتایج تحقیقی که به تازگی انجام گرفته نشان می دهد 32 درصد از افراد مبتلا به معلولیت بینایی و 48 درصد از افرادی که مجبور به استفاده از ویلچر هستند به دلیل پارک وسایل نقلیه در پیاده رو تمایلی به خروج از خانه ندارند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، به گفته کارشناسان پارک وسایل نقلیه در پیاده رو افراد بیشتری را در مدت همه گیری بیماری تحت تاثیر قرار داده است به گونه ای که مسدود بودن پیاده روها، شرایط را برای همه افراد سخت نموده که بتوانند فاصله فیزیکی را رعایت نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1135

به "برنامه دولت انگلیس برای ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دولت انگلیس برای ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در پیاده رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید