بهره مندی رایگان دانش آموزان قزوینی از 30 مجتمع ورزشی

به گزارش مجله سلنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 30 مجتمع و سالن ورزشی روز های پنج شنبه و آدینه به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و اولیای آن ها واقع شده است.

بهره مندی رایگان دانش آموزان قزوینی از 30 مجتمع ورزشی

صالح یاوری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: 30 مجتمع و سالن ورزشی روز های پنج شنبه و آدینه به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و اولیای آن ها واقع شده است تا زمینه ورزش بیشتر در میان جامعه هدف فراهم گردد.

یاوری با اشاره به فعالیت 700 کلاس ورزش در سطح استان، اضافه کرد: در کانون های ورزشی آموزش و پرورش، کلاس هایی در رشته های ورزشی والیبال، بسکتبال، هندبال، ژیمناستیک، شنا، تکواندو و فوتسال برای دانش آموزان دختر و پسر در طول تابستان برگزار می گردد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، 18 هزار دانش آموزش قزوینی در کلاس های ورزشی تابستانه در سالن های چند منظوره، مجتمع های ورزشی و چمن های مصنوعی و طبیعی شرکت نموده اند.

یاوری تاکید نمود: بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه محوری، تخصص محوری و افزایش سرانه حرکتی دانش آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش است تا دانش آموزانی سالم و با نشاط را در جامعه داشته باشیم.

استان قزوین دارای 253 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2257

به "بهره مندی رایگان دانش آموزان قزوینی از 30 مجتمع ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی رایگان دانش آموزان قزوینی از 30 مجتمع ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید