ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بقای انقلاب است

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/گیلان فرمانده تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بقای انقلاب اسلامی است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بقای انقلاب است

سردار حسین مصطفی پور امروز 28 دی ماه در نشست با اعضای ستاد برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی که در شهرستان لنگرود برگزار گردید، اظهار کرد: شهید املاکی مایه افتخار استان گیلان و کشور است.

وی شهید املاکی را شهید ملی دانست و اضافه کرد: اگر مراسم شهید املاکی به قوت خود باقی است بخاطر این است که هیچگاه این مراسم رنگ بوی سیاسی نداشته و افراد با دل و جان در این مراسم حضور می یابند.

فرمانده تیپ میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه، توضیح داد: ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و آرمان های شهدا وظیفه تمام ملت ایران و مسئولان است.

مصطفی پور گفت: با وحدت و همدلی یادواره ای در شأن و منزلت این شهید ملی در این شهرستان همانند سال های گذشته در 9 فروردین در مسجد جامع لنگرود برگزار می گردد.

سیروس شفقی، فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این نشست با تاکید بر الگوگیری از سیره شهید املاکی گفت: شهدا صندلی بسیار ارزشمندی در ایجاد ثبات، استمرار، رشد، بالندگی و عزت نظام دارند.

وی از نامگذاری کناره گذر لنگرود به نام سردار شهید املاکی اطلاع داد و اضافه کرد: تولیدات فاخر با موضوع شهید املاکی در حوزه فضای مجازی و کتاب تهیه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 688

به "ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بقای انقلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بقای انقلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید