توضیحات ترودو درباره دیدارش با ظریف ، مهمترین خواسته کانادا چه بود؟

به گزارش مجله سلنا، نخست وزیر کانادا درباره دیدارش با محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران شرح داد.

توضیحات ترودو درباره دیدارش با ظریف ، مهمترین خواسته کانادا چه بود؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، درباره علت ملاقات خود با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران گفت: من به خانواده ها قول داده ام که هر کاری را که می توانم انجام دهم تا مطمئن شوم آنها پاسخ می گیرند که ما (درباره سرنگونی هواپیما) تحقیقات تام و کامل داشته باشیم تا دقیقاً بدانیم که چه اتفاقی افتاد.

محور اصلی گفتگوهای ترودو با ظریف در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ، رایزنی در خصوص شرایط تحقیقات در حال اجرا در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران که ماه گذشته رخ داد بوده است.

ترودو گفت با وزیر امور خارجه ایران ملاقات نموده تا به او بگوید همکاری با یکدیگر در این زمینه چقدر مهم است.

یادآور می گردد روز گذشته ظریف قرار بود با فرانسوا-فیلیپ شامپین وزیر امور خارجه کانادا ملاقات کند که نخست وزیر کانادا هم در نشست این دو حضور یافت.

وزیر امور خارجه کانادا گفته است در ملاقات با ظریف بر لزوم ارسال جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی سقوط نموده در ایران به فرانسه برای تجزیه و تحلیل آنها و توافق برای پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان تاکید نموده است.

مقام های کانادا گفته اند دلیل حضور ترودو در نشست وزیران امور خارجه دو کشور این بوده که نشان دهد کشورش در خصوص تحقیقات در خصوص سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراین جدی است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1009

به "توضیحات ترودو درباره دیدارش با ظریف ، مهمترین خواسته کانادا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات ترودو درباره دیدارش با ظریف ، مهمترین خواسته کانادا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید