ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد

به گزارش مجله سلنا، متقاضیان پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری دانشگاه تهران تا 13 خرداد ماه 99 می توانند برای ثبت نام به سامانه جامع آموزشی این دانشگاه مراجعه نمایند.

ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1400-1399 در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری به وسیله آزمون نیمه متمرکز؛ به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می پذیرد.

ثبت نام در دوره بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه تهران از چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه 99 شروع شده است و تا 13 خرداد ماه 99 ادامه دارد.

داوطلبان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems 1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش اقدام نمایند.

لازم به ذکراست؛ متقاضیان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا برطرف ابهام و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در مورد شیوه نامه را به آدرس ایمیل [email protected] دفتر استعداد درخشان دانشگاه و مسائل سیستمی را با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به آدرس ایمیل Its [email protected] مکاتبه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 974

به "ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه تهران تا 13 خردادماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید