حل مشکل اقتصاد و بیکاری، راستا توسعه خوزستان را هموار می نماید

به گزارش مجله سلنا، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم مشکل اقتصاد خوزستان و بیکاری استان را حل کنیم و اگر بتوانیم چنین کاری انجام دهیم جهت توسعه استان هموار خواهد شد.

حل مشکل اقتصاد و بیکاری، راستا توسعه خوزستان را هموار می نماید

صادق خلیلیان در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که شامگاه 19 شهریورماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: خوشبختانه خوزستان ظرفیت های بسیار متنوع و گسترده ای دارد و باید بتوانیم این ظرفیت ها را فعال کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: باید بتوانیم ظرفیت های خوزستان را پشتوانه اقتصاد استان و کشور کنیم و بیکاری را در خوزستان به یاری این ظرفیت ها کاهش دهیم.

استاندار خوزستان گفت: اگر بتوانیم بیکاری را در خوزستان کاهش دهیم، سایر ابعاد مالی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان ارتقا پیدا خواهند کرد.

خلیلیان اسم کرد: باید بتوانیم مشکل اقتصاد خوزستان و بیکاری استان را حل کنیم و اگر بتوانیم چنین کاری انجام دهیم راستا توسعه استان هموار خواهد شد.

وی ادامه داد: راستا توسعه خوزستان باید با یاری بخش خصوصی و فعالان مرتبط با اقتصاد و بخش مردمی شکل بگیرد و باید در چهارچوب سیاست های اصل 44 قانون اساسی از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار خوزستان توضیح داد: باید در جهت بهبود شرایط رفاه مردم خوزستان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و بعلاوه برای این کار باید از بخش خصوصی فعال در استان حمایت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1919

به "حل مشکل اقتصاد و بیکاری، راستا توسعه خوزستان را هموار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل اقتصاد و بیکاری، راستا توسعه خوزستان را هموار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید