خبرنگاران افراد خیر کارگاه فراوری محلول ضدعفونی در بهاباد راه اندازی کردند

به گزارش مجله سلنا، یزد - خبرنگاران - رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از راه اندازی کارگاه فراوری محلول ضدعفونی دست برای مقابله با ویروس کرونا با یاری افرادخیر و داوطلبان جمعیت در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران افراد خیر کارگاه فراوری محلول ضدعفونی در بهاباد راه اندازی کردند

حسن رضاپور اضافه نمود: به همت نیکوکاران و داوطبان جمعیت، روزانه 2 هزار بسته محلول ضدعفونی در این واحد فراوریی تهیه و رایگان در اختیار مردم، کارکنان اداره ها و نهادهای دولتی توزیع می گردد .

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، وی اظهارداشت : بیماری کرونا نیز مانند سایر بحران ها با خلق چنین صحنه های بی بدیل ایثار و همدلی به انتها می رسد.

وی اضافه نمود: امروز شاهد هستیم با استفاده از مهندسان و متخصصان با تجربه در اولین گام در مقابله با این ویروس و با فراوری محلول ضدعفونی برای جلوگیری از رشد این ویروس اقدام شد.

به گفته رضاپور داوطلبان جمعیت هلال احمر از در روزهای اولیه شیوع کرونا اعلام آمادگی کردند و داوطلبانه این لوازم را به دست احتیاجمندان می رسانند.

وی اظهارداشت: محلول ضدعفونی فقط برای مصرف موضعی است و تا زمانی که کشور برای مقابله با ویروس کرونا به آن احتیاج داشته باشد به فراوری آن ادامه می دهیم.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد یکشنبه شب به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 72 نفر در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 11 نفر مربوط به 24 ساعت گذشته است .

ایراهیم سلمانی اضافه نمود: از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز، 2 هزار و 207 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند.

وی با اشاره به مثبت شدن نمونه آزمایش 84 مورد جدید از ابتلای افراد به این بیماری ادامه داد :تا به امروز 725 نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی تعداد افراد بهبود یافتنه و ترخیص شده از بیمارستان ها را هزار و 252 (56 درصد) نفر ذکر کرد.

سلمانی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری نمایند و توصیه های وزارت بهداشت را جدی گرفته و در خانه بمانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 819

به "خبرنگاران افراد خیر کارگاه فراوری محلول ضدعفونی در بهاباد راه اندازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افراد خیر کارگاه فراوری محلول ضدعفونی در بهاباد راه اندازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید