دفاع حمید فرخ نژاد از وزیر بهداشت

به گزارش مجله سلنا، حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار دو پست در اینستاگرام خود از حاشیه ایجاد شده برای وزیر بهداشت انتقاد و از ایشان دفاع کرد.

دفاع حمید فرخ نژاد از وزیر بهداشت

خبرنگاران | سرویس چهره ها - در این قسمت، پست های حمید فرخ نژاد را که برای حمایت از وزیر بهداشت در اینستاگرام خود منتشر کرده است خواهیم دید.

حمید فرخ نژاد نوشته:

توی مملکت ما خیلی چیزا بدون سیستم و بی قاعده و الله بختکیه، تا اونجایی که بعضی وقتا تعجب میکنی چطور داره میچرخه! ولی چیزایی هم هست که واقعا درش در حد المپیک صاحب سبک و صاحب رساله ایم مثلا وقتی قراره جریانی یا به تبعش کسی رو تخریب کنیم، چنان همگون و برنامه ریزی شده جلو میریم-میرن- که الله اکبر!

واقعا می مونی با چه تمرکز و قدرت و پشتکار و دقتی همزمان بالا منبرو فضای مجازی و غیر مجازی همه وهم صدا کمر به ترور شخصیتی یه نفر می بندن! بابا قهرمان خدا قوت، کاش این تمرکزتون رو واسه خدمت به مردم صرف میکردین نه خراب کردن هم دیگه، بقول حاج عباس:اگه نصف این هوشتون توی اقتصاد بود الان چین مستعمره ما بود.

یعنی قشنگ معلومه چقد تشنه خدمتین، واسه خالی کردن زیر پای حریفتون از همه جهانیان بی اخلاق ترین.

خدا رو شکر نه پزشکم نه فک فامیلم پزشکن ولی خدایی کاری رو که با دکتر هاشمی دارین میکنیین خیلی نامردیه، خیلی.

حمید فرخ نژاد نوشته:

توی دعوا، توی دشمنی، توی جنگ، خدا رو در نظر بگیرید یا ستار العیوب

مدتهاس نه از به به شما عزیزان شنگول میشم و نه اه اه تون ناراحت، چون زیاد عمیق نیست هیچکدومش، فقط ارزو میکنم خدا به همه ما تعقل و انصاف بده و تعادل، مطمئنم اگه غیر از این باشه، محکوم به نابودی هستیم با هر حاکمیتی و هر میزان ثروت!

منبع: setare.com
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1599

به "دفاع حمید فرخ نژاد از وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع حمید فرخ نژاد از وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید