دولتخواه: تصمیم ارمنستان برای عدم حضور در مسابقات جهانی قطعی نیست، هزینه ترانسفر گاتسالوف را پرداخت نموده ایم

به گزارش مجله سلنا، مسئول روابط بین الملل فدراسیون کشتی ارمنستان گفت: ما به اتحادیه جهانی گفته ایم که خیلی از کشتی گیران مان در حال دفاع از کشور هستند و ممکن است در مسابقات جهانی شرکت نکنیم.

دولتخواه: تصمیم ارمنستان برای عدم حضور در مسابقات جهانی قطعی نیست، هزینه ترانسفر گاتسالوف را پرداخت نموده ایم

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

علی دولتخواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تصمیم فدراسیون کشتی ارمنستان برای حضور یا عدم حضور در مسابقات دنیای 2020 صربستان گفت: هنوز در این رابطه تصمیم نهایی اتخاذ نشده است. ما به اتحادیه دنیای گفته ایم که خیلی از کشتی گیران مان در حال دفاع از کشور هستند و ممکن است در مسابقات دنیای شرکت نکنیم.

وی درباره اینکه آیا با وجود جنگ قره باغ، همچنان اردوی تیم ملی کشتی این کشور در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: برخی از کشتی گیران خودشان در حال تمرین هستند و عده ای هم داوطلبانه در جنگ شرکت نموده اند. از میان کشتی گیران مطرح که نه، اما کشتی گیرانی بوده اند که در جنگ جان شان را از دست داده اند.

دولتخواه در پاسخ به این سؤال که شما فکر می کنید در این شرایط آذربایجان قصد شرکت در مسابقات دنیای را دارد؟، گفت: من احتمال می دهم آنها در مسابقات شرکت نمایند و بعید می دانم مسئله ای برای شرکت در پیکارهای دنیای داشته باشند، چون نیروهایی که در جنگ قره باغ هستند، چندان آذربایجانی نیستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این داور بین المللی که به تازگی به عضویت مجله اتحادیه دنیای کشتی درآمده است، در خصوص احتمال برگزاری مسابقات دنیای بلگراد توضیح داد: اتحادیه دنیای می خواهد این مسابقات را برگزار کند. هیچ صحبتی هم مبنی بر عدم برگزاری رقابت ها تا این لحظه نبوده است، اما در عین حال خبرهای خوبی هم در رابطه با کرونا به گوش نمی رسد. سالنی که قرار است مسابقات دنیای آنجا برگزار گردد، این روزها محل درمان بیماران کرونایی در صربستان شده و به نظر شرایط یک مقدار پیچیده است. ضمن اینکه اگر تعداد کشورهایی که قصد شرکت در مسابقات را ندارند، بیشتر گردد، این مسابقات دیگر از حالت دنیای خارج می گردد.

وی در خصوص کشتی دریافت گاتسالوف برای تیم ملی ارمنستان گفت: گاتسالوف سال گذشته تغییر تابعیت داد و ما 10 هزار دلار پول ترانسفرش را پرداخت کردیم. اگر مسابقات دنیای برگزار گردد و ارمنستان هم در آن شرکت کند، گاتسالوف برای این تیم کشتی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1180

به "دولتخواه: تصمیم ارمنستان برای عدم حضور در مسابقات جهانی قطعی نیست، هزینه ترانسفر گاتسالوف را پرداخت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولتخواه: تصمیم ارمنستان برای عدم حضور در مسابقات جهانی قطعی نیست، هزینه ترانسفر گاتسالوف را پرداخت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید