رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد

به گزارش مجله سلنا، وزیر علوم، حسین میرزایی را به مدت چهار سال در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا کرد.

رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم حسین میرزایی را به مدت چهار سال در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقاء کرد.

در این حکم خطاب به حسین میرزایی آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم در سمت رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برای یک دوره چهار ساله ابقا می شوید.

نظر به اهمیت پژوهش های حوزه فرهنگی و اجتماعی و تاثیر آن بر سیاست گذاری فرهنگی و اجتماعی کشور به ویژه توسعه کانون های تفکر در این حوزه آینده نگری و شناخت نیازهای جدید در آموزش و گسترش روش های توسعه علمی و مطالعات میان رشته ای، ضروری است پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی که از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره گیری از توان تخصصی و براساس اسناد بالادستی جهت زمینه سازی مناسب برای ارتقای فعالیت های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه در این حوزه گام بردارد.

از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان ماموریت های پژوهشکده را در سطح ملی تبیین کنید و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست های موثر جهت صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات اقتصادی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشکده به کار ببندید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 619

به "رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید