شرایط تازه برای تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش مجله سلنا، معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در نشست تخصصی بررسی سیاست های تشویقی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و هتلداری در مشهد گفت: مهم ترین حمایت از سرمایه گذاران چوب لای چرخ آن ها نگذاشتن و تسهیل شرایط سرمایه گذاری است.

شرایط تازه برای تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگاران، حسین اربابی با بیان این مطلب شرح داد: در راستای تسهیل سرمایه گذاری، دیگر از سرمایه گذار سند مالکیت دریافت نمی شود و برای فردی که اجاره نامه یک ساله دارد، مجوز فعالیت صادر می شود.

او افزود: در این راستا واگذاری تسهیلات به سرمایه گذاران دارای داشتن چک برگشتی متوقف نمی شود و فقط در صورتی در لیست سیاه و جزو بدهکاران بانکی باشد تسهیلات پرداخت نمی شود.

اربابی از حمایت های دولت تدبیر و امید و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سرمایه گذاران حوزه گردشگری خبر داد و به تشریح برنامه هایی در این خصوص پرداخت.

در این نشست تخصصی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران این استان، مدیرکل دفتر حمایت و جذب سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی و معاون اعتباری بانک ملی استان نیز حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 241

به "شرایط تازه برای تسهیل سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه برای تسهیل سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید