طرح خدا قوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش مجله سلنا، به مناسبت هفته صنایع دستی طرح خداقوت صنعتگر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند اجرا شد.

طرح خدا قوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی با حضور در کارگاه های مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی شهرستان بیرجند ضمن تبریک هفته صنایع دستی و عرض خدا قوت با صنعتگران صنایع دستی گفت و گو کرد.

او با ابراز خرسندی از دیدن صنعتگران جوان و مشتاق گفت: صنایع دستی خراسان جنوبی به همت شما صنعتگران در صندلی مناسبی قرار گرفته است و طی چند سال گذشته بیش از 20 نشان ملی کیفیت و مرغوبیت برای فراوری صنایع دستی در استان کسب نموده ایم که گام بزرگی در جلب اعتماد مشتریان و فروش صنایع دستی دارد.

وی با بیان اینکه باید کوشش کنیم بخش خصوصی صنایع دستی حرفه ای گردد، اضافه نمود: تا زمانی که بخش خصوصی فعال صنایع دستی اصول حرفه ای بازار را نیاموزد مستقل از بخش دولتی نخواهد بود.

رمضانی بیان نمود: اگر صنعتگران با یاری مجامع علمی به دنبال ارزش اضافه نموده صنایع دستی باشند، بازار ظرفیت های نهفته زیادی برای فراوری دارد که می طلبد مورد توجه واقع گردد.

رمضانی گفت: کارگاه های انفرادی، گروهی استان با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می شوند.

در ادامه صنعتگران صنایع دستی به بیان دغدغه ها و مسائل خود پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 192

به "طرح خدا قوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح خدا قوت صنعتگر در خراسان جنوبی اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید