عکس ، این مار لقب زشت ترین را گرفته است!

به گزارش مجله سلنا، وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود نمایند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

عکس ، این مار لقب زشت ترین را گرفته است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وقتی صحبت از مارها می گردد، ممکن است بعضی افراد فکر نمایند که همه آنها زشت یا حداقل ترسناک هستند. دیگران ممکن است مارها را آثار زیبای طبیعت بدانند. در حالی که ظاهر ذهنی است، چیزی که نمی توان در خصوص مارهای موجود در این فهرست انکار کرد این است که ظاهر بسیار غیرعادی دارند.

بیشتر بخوانید:

قیافه ترسناک و عجیب یک دایناسور درنده در برزیل/ عکس

وسواس باورنکردنی بی ام و برای ساخت چراغ/ همه چیز زیر ذره بین است! /عکس

صاغرمار آمریکایی، تنها یکی از ویژگی هایی است که این مار را به یکی از زشت ترین مارهای جهان تبدیل می نماید. صبر کنید تا ببینید وقتی تهدید می گردد چه می نماید. در ابتدا پف می نمایند و بزرگتر (و زشت تر) به نظر می رسند و سپس مانند مار کبری به سمت بالا می پیچند. آنها صدای خش خش بلندی می دهند و ضربه می زنند اما گاز نمی گیرند.

در یک نمایش استادانه، این مارها روی زمین می پیچند، طوری که گویی مجروح شده اند، و سپس مثل مرده بر پشت خود فرود می آیند. مرگ ساختگی دراماتیک حتی شامل آویزان شدن زبانش از کنار دهانش می گردد. صاغرمار آمریکایی در نیمه شرقی ایالات متحده زندگی می نمایند و 2 تا 3 فوت طول دارند. این قطعا یکی از زشت ترین مارهای جهانست!

یکی از زشت ترین مارهای جهان مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مارها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می رسند. آنها شبیه خرطوم فیل های بلند با چشم هستند. خرطوم یک فیل آفریقایی بالغ حدود 7 فوت طول دارد و این مارها تقریباً به همین مقدار هستند. آنها مارهای ضخیم اند. آنها به عنوان یک مار آبزی در رودخانه های جنوب شرقی آسیا زندگی می نمایند.

مقدار بسیار زیاد پیتون برمه ای آنها را در این فهرست قرار می دهد. طول مار پیتون برمه ای می تواند به 23 فوت برسد، تصور کنید که طول یک پایتون به مقدار اتاق نشیمن شما باشد! آنها مانند شلنگ باغچه لاغر نیستند بلکه مارهای ضخیمی هستند که حتی نمی توانید در بعضی از قسمت های آنها دست خود را بگیرید. بزرگترها می توانند 200 پوند وزن داشته باشند!

منبع: AZANIMALS

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 2380

به "عکس ، این مار لقب زشت ترین را گرفته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این مار لقب زشت ترین را گرفته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید