آشنایی با بهترین مراکز خرید کوالالامپور

به گزارش مجله سلنا، کوالالامپور شهری با مراکز خرید لوکس و در سطح جهانی است. بیش از 8 مرکز خرید اصلی را می توانید در مرکز این شهر بیابید. تمامی مراکز خرید کوالالامپور خود را در صنعت مد و فشن به روز نگه می دارند. از مارک های درجه 2 مثل اچ اند ام(H&M)، تاپ شاپ(Topshop) و فوراور 21(Forever 21) گرفته تا برند های درجه 1 مثل کوچ(COACH) و جیمی چو(Jimmy Choo) را می توانید در این مراکز خرید بیابید. کسانی که برای خرید به این مراکز خرید می روند، علاوه بر خرید می توانند از سرگرمی های داخل این مراکز خرید مانند بولینگ، تیراندازی و بسیاری سرگرمی های دیگر نیز لذت ببرند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مراکز خرید کوالالامپور آشنا کنیم. با تور کوالالامپور همراه باشید.

آشنایی با بهترین مراکز خرید کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور(Pavilion Kuala Lumpur Shopping Mall) یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور در محدوده بوکیت بینتانگ واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 1.37 میلیون فوت مربع ساخته شده است و شامل سه بخش اصلی، بازار خرده فروشی، بلوک اداری، و دو برج مسکونی می باشد. این مرکز خرید با به فروش رساندن برندهای مشهور از سراسر جهان نام خود را به عنوان قطب اصلی صنعت مد مالزی ثبت نموده است. همچنین محل هفته مد کوالالامپور که سالیانه برگزار می گردد، در این مرکز خرید است. در هفته مد کوالالامپور بهترین طراحان کشور مالزی، طراحی های خود را به معرض نمایش می گذارند.

ساعات کاری: همه روزهاز ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: 168, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید Bangsar ویلیج کوالالامپور

مرکز خرید Bangsar ویلیج 1 و 2 کوالالامپور(Bangsar Village) در قلب منطقه Bangsar کوالالامپور واقع شده است. این مرکز خرید شامل دو مرکز خرید است که با یک پل هوایی به هم متصل شده اند. مرکز خرید Bangsar یکی از محبوب ترین مراکز خرید هم در میان مردم کوالالامپور و هم در میان خارجی ها است. Bangsar ویلیج 1 مخصوص خانواده ها طراحی شده است، و از لباس کودک تا لوازم خانگی در آن به فروش می رسد. اما از طرف دیگر Bangsar ویلیج 2 مخصوص کسانی است که به دنبال مد و برندهای لوکس و رستوران های شیک هستند.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: 1, Jalan Telawi 1, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

بازار مرکزی کوالالامپور

بازار مرکزی کوالالامپور(Central Market Kuala Lumpur) مناسب کسانی است که می خواهند بهترین سوغاتی های مالزی را همراه خود به کشورشان ببرند. این ساختمان تاریخی در سال 1888 مرکز خرید گوشت و موادغذایی بود و هنوز ساختار هنری آن باقی مانده است. بازار مرکزی کوالالامپور نقش مهمی در میراث فرهنگی کشور مالزی و معماری آن دارد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 21:30

آدرس: Jalan Hang Kasturi, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

گالری استارهیل کوالالامپور

گالری استارهیل کوالالامپور(Starhill Gallery Kuala Lumpur) مستقیما به هتل 5 ستاره جی دابلیو ماریوت وصل می گردد. استارهیل مرکزی خریدی هفت طبقه و بسیار مدرن است. در این مرکز خرید هم می توانید از وجود رستوران های خوب و هم از وجود مغازه هایی با برندهای بسیار معتبر لذت ببرید. فضای بسیار آرام این مرکز خرید با لبخند دربان هایی که آماده خوش آمدگویی به شما برای ورود به مغازه ها هستند شکسته می گردد. فضای این مرکز خرید به قدری آرام است که شما هم مجبور می شوید نجواکنان در آن صحبت کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: 181, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید سوریا کوالالامپور

مرکز خرید سوریا کوالالامپور(Suria klcc shopping mall) یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است که میان برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است. سوریا کوالالامپور مرکز خریدی جهانی است که در قلب کوالالامپور قرار گرفته است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 1.7 میلیون فوت مربع ساخته شده و بسیاری از برندهای فشن مشهور و لوکس، خرده فروشی های لباس با برندهای درجه یک مالزی در این مرکز خرید قرار دارند. مرکز خرید سوریا در سال 1999 افتتاح شده و با داشتن مجموعه سرگرمی و تفریح، چیزی بیش از یک مرکز خرید است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: Lot 241, Level 2, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید مید ولی مگا مال کوالالامپور

مرکز خرید مید وَلی مگامال(Mid Valley Megamall) یکی از بزرگترین مراکز خرید جنوب شرق آسیا است. این مرکز خرید یکی از محبوب ترین جاذبه های خرید در محدوده کالنگ ولی می باشد. بیش از 400 مغازه در این مرکز خرید قرار دارند. در این مرکز خرید هر کالایی از لباس گرفته تا لوازم منزل به فروش می رسد. تعدادی رستوران و یک سینمای بزرگ نیز در این مرکز خرید قرار دارند. همچنین مرکز کنوانسیونی به مساحت 48.300 فوت مربع نیز برای برگزاری نمایشگاه ها در این ساختمان واقع شده است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: Mid Valley Megamall, LOT F-049&050,1ST floor, Mid Valley City, 58000 Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید گاردنز کوالالامپور

مرکز خرید گاردن(The Gardens Mall) با یک پل عابر پیاده به مرکز خرید مید ولی وصل می گردد. این مرکز خرید مانند مرکز خرید مید ولی است، اما با برندهای معتبرتر و مشتریان پرهزینه تر. این فروشگاه شیک، و بی نظیر است و مثل طلا می درخشد. برندهای معتبری مثل گوچی، باربری، هرمس، ورساچه، آرمانی و مایکل کورس را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین رستوران ژاپنی سو اوماکاس و سینمایی فوق العاده در این مرکز خرید قرار دارند که حتما باید آن ها را امتحان کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید میدان برجایا تایمز کوالالامپور

مرکز خرید میدان برجایا تایمز(Berjaya Times Square)، مرکز خرید 10 طبقه است که بیش از 700 آوت لت خرده فروشی در آن کالاهای خود را به فروش می رسانند و مقصدی مناسب برای خرید در هر رده سنی است. این مرکز خرید در هتل 5 ستاره برجایا تایمز کوالالامپور واقع شده است. در مرکز خرید برجایا تایمز چندین فودکورت، یک پارک موضوعی با تئاتری آی مکس، یک سینما، یک اسپا، تالار بازی، سالن کارائوکه، یک سوپرمارکت، یک دفتر پست، بانک، بازار آی تی و صدها آوت لت را می توانید پیدا کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: LOT 01-26, 01-28 & 01-30 1ST FLR, BERJAYA TIMES SQUARE, Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید سان وی پیرامید کوالالامپور

مرکز خرید سان وی ژیرامید کوالالامپور(Sunway Pyramid) در زمینی به مساحت 1.7 میلیون فوت مربع و به سبک مصری ساخته شده است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور است و تنها مرکز خرید مالزی است که پیست اسکی دارد. بعضی از برندهای معتبر مثل کوچ، مانگو و تیمبرلمد را می توانید در این مرکز خرید بیابید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: 3, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا کوالالامپور

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا(Sungei Wang Plaza) بیش از 2 دهه قدمت دارد و یکی از قدیمی ترین نهادها در منطقه بوتیک بینتانگ است. با این حال هنوز هم بسیاری از گردشگران را جذب خود می نماید و با وجودیکه رقبای زیادی آن را احاطه نموده اند، بیش از 500 آوت لت خرده فروشی در این مرکز خرید اجناس خود را از مواد غذایی گرفته تا لباس به فروش می رسانند. طبقه بالای این مرکز خرید برای جوانان و نمایش فشن در نظر گرفته شده است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

آدرس: Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 135

به "آشنایی با بهترین مراکز خرید کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مراکز خرید کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید