مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

به گزارش مجله سلنا، تکامل دنیا طی 7/13 میلیارد سال را جستجو کنید. عظمت مقیاس شما را شگفت زده خواهد نمود! ابتدا از تاریخ کیهانی دیدن کنید تا متوجه شوید از زمان بیگ بنگ تا دنیای مدرن امروز چه اتفاقاتی افتاده است. با هر قدمی که در تونل نوری برمی­دارید، یک ستاره منفجر می­شود. ایستگاه­ های تعاملی فراوانی در این نمایشگاه وجود دارند که در آنها می­توانید با استفاده از یک صفحه لمسی، نمایش­های سقف را تغییر بدهید. تکنولوژی­های ارائه شده بسیار متنوع بوده و از تلسکوپ­های فتوگرافیک تا کارت پستال­های دیجیتال بین کهکشانی در آنها وجود دارد، بنابراین برای همه سنین مناسب بوده و احساس ارتباط بین دنیای را برای شما به ارمغان می­آورد.

مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

شهاب سنگ ما میلیون­ها مایل را طی کرده تا به اینجا برسد. حداقل کاری که می­توانید انجام دهید این است که بیایید ٌو شهاب را لمس کنید. نکته جالبی است! در منظومه شمسی ما، علاوه بر شهاب سنگ نمونه­ های دیگری هم از دنیا عظیم وجود دارند که می­توانید لمس کنید. سنگ­های ماه و سنگ­های مریخ هم موجود هستند و حتی می­توانید درباره ربات کاوشگری که از سال 2012 تا کنون مشغول جستجو در سطح سیاره سرخ بوده، بیشتر یاد بگیرید.

محیط این بخش مدام درحال تغییر است. معماری غیرعادی و نورپردازی جذاب، نمایش­های ویدیویی و اجراهای تعاملی با قابلیت تشخیص حرکات نیز جاذبه­ های مختلف آن هستند. همچنین نمایش­های پاپ آپ متعددی ارائه شده اند که درباره دنیا اطراف به بازدیدکنندگان نکات جدیدی می­آموزند.

آدلر این سوال را مطرح می­کند: آیا در حق پلوتو بی­عدالتی شده؟ به شما این شانس داده می­شود تا رای بدهید و این مسئله را آنالیز کنید. اگر پلوتو سیاره نیست پس چیست؟ انجمن تاریخ علوم نمایشگاه­ های عظیم 2016 بریتانیا، به بخش سیاره چیست؟ جایزه اعطا کرده است چون این بخش از محتوی نوآورانه و جذاب برخوردار بوده و تحقیقات مدرن را به نمایش می­گذارد تا بازدیدکنندگان تجربه شگفت انگیزی داشته باشند. نمایشگاه تا تاریخ 21 اکتبر 2018 دایر خواهد بود.

منبع مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: selena-fan.ir شناسه مطلب: 1608

به "مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آسمان نمای آدلر شیکاگو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید